شمانیوز
شما نیوز

به مناسبت روز کوهنورد صورت گرفت؛

دیدار رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم با رییس فدراسیون

رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم به مناسبت ۲۹ مهر ماه، روز کوهنورد با رییس فدراسیون دیدار کرد.

دیدار رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم با رییس فدراسیون

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم، محمدسعید موسایی باغستانی، سه شنبه ۲۹ مهر ماه، با حضور در فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور، روز کوهنورد را به رضا زارعی و اعضای پرتلاش این فدراسیون تبریک گفت.

ارایه گزارش عملکردی از فعالیت های هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم در ماه های گذشته، گفتگو در خصوص ترویج فرهنگ کوهنوردی با محوریت غارنوردی و توسعه این ورزش در جزیره از مهم ترین موضوعاتی بودند که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور در این دیدار بر برگزاری دوره های آموزشی در قشم تاکید کرد و گفت: با توجه به موقعیت گردشگری جزیره، تمرکز هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم باید بر توسعه گردشگری ورزشی و پرورش بلد محلی باشد تا ضمن کمک به اشتغالزایی برای جوانان بومی، به معرفی جذابیت های طبیعی قشم نیز پرداخته شود.

زارعی همچنین بر اشاعه فرهنگ طبیعت گردی همگانی تاکید کرد و افزود: شناخت نقاطی برای توسعه ورزش های هیجانی مانند دیپ واتر در منطقه آزاد قشم، امکان برگزاری جشنواره های مهیجی را فراهم می آورد که در ارتقا حوزه گردشگری قشم، بسیار موثر خواهد بود.

یادآور می شود، رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم در دیدارهای جداگانه ای با حسین مقدم، دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور، آسیابان، رییس کارگروه استان ها، جدائیان رییس کارگروه آموزش فدراسیون به همراه مصطفی حق پرست، رییس بخش جستجو و نجات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم ملاقات کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied