شمانیوز
شما نیوز

بازدید دکتر سرمست استاندار قم در قالب سه شنبه های اقتصادی از شرکت صنعت ورق آرین پاژ

استاندار قم در حاشیه بازدید از شرکت آرین پاژ با بیان اینکه مشکلاتی که از نزدیک شاهد آن هستیم را در قالب مصوبه های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

بازدید دکتر سرمست استاندار قم در قالب سه شنبه های اقتصادی از شرکت صنعت ورق آرین پاژ

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت صنعت ورق آرین پاژ؛ استاندار قم در حاشیه بازدید از شرکت آرین پاژ با بیان اینکه مشکلاتی که از نزدیک شاهد آن هستیم را در قالب مصوبه های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

بهرام سرمست ظهر سه‌شنبه در راستای اجرای سه‌شنبه‌های اقتصادی و با هدف پیگیری مشکلات واحدهای مختلف صنعتی به همراه تعدادی از مسئولان اقتصادی قم از شرکت صنعت ورق آرین پاژ در شهرک نیزار بازدید و در جریان مشکلات این مرکز قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید و در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: در کنار مدیریت بحران کرونا در قم به طور منظم جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شده است، هم‌چنین در جریان این بازدیدهای میدانی مشکلات واحدهای تولیدی را در قالب مصوبات ستاد بررسی خواهیم کرد.

وی افزود: امروز هم در قالب سه‌شنبه‌های اقتصادی در جریان مشکلات ۴ واحد تولیدی در شهرک نیزار قرار گرفتیم که مشکلات آنها تهیه مواد اولیه، صادرات و واردات و مشکلات سند ملکی و واگذاری بود.

سرمست افزود: استان قم در زمینه احیای واحدهای تولیدی جایگاه خوبی دارد و سازمان صمت قم هم در بین استان‌های دیگر در این زمینه خوب ورود کرده و رتبه مطلوبی دارد؛ ما اجازه نمی‌دهیم حتی یک واحد اقتصادی راکد بماند و در قالب مصوبات ستاد تسهیل پیگیری و بررسی خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied