شمانیوز
شما نیوز

آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و تجلیل از کارگران بسیجی

به مناسبت گرامی داشت هفته نقش جامعه کارگری در دفاع مقدس، آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و تجلیل از کارگران بسیجی با حضور مقامات استانی و لشکری، نمایندگان بسیج کارگری استان و با همت سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و بسیج شهرداری اهواز برگزار شد.

آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و تجلیل از کارگران بسیجی
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط‌ عمومی شرکت فولاد خوزستان، مراسم یادشده صبح امروز ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ در گلزار شهدای اهواز انجام شد.
 
سرگرد احمدی فرد مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان با اشاره به تلاش بسیجیان در حفظ انقلاب اسلامی اظهار داشت: هدف ما ادامه راه شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
 
وی افزود: بسیجیان با نثار خون خود  در راه میهن اسلامی، راه ورود دشمن به کشور را بستند.
 
احمدی فر در ادامه گفت: بسیج کارخانجات وظیفه دارد با تولید علم، دانش و کار جهادی در کشور در جنگ اقتصادی بار دیگر مقاومت خود را به اثبات برسانند. بصیرت و انقلابی گری در فضایی که دشمن تلاش در شبهه انگیزی دارد، در جامعه باید افزایش یابد.
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، در پایان این مراسم با حضور مقامات استانی و لشکری، به شش تن از کارگران بسیجی نمونه حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی شرکت فولاد خوزستان لوح تقدیر، اهدا شد.

2M0A1802

2

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied