شمانیوز
شما نیوز

رئیس کل بیمه مرکزی :

بیمه "ما" در مسیر هدفگذاری شده حرکت می کند

دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مراسم راه اندازی ساختمان سپهبد شهید سلیمانی با اشاره به عملکرد موفق شرکت بیمه "ما" گفت: تلاش مضاعف و پیگیری هیات مدیره و مدیر عامل جوان بیمه "ما" در تمام بحث های بیمه ای باعث حرکت رو به جلوی این شرکت در مسیری است که از سال ها قبل هدفگذاری شده است.

بیمه "ما" در مسیر هدفگذاری شده حرکت می کند

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه "ما"؛ دکتر سلیمانی حضور سیاستگذاران بانکی در حوزه های بیمه ای را  نشانه پیوند بانک و بیمه دانست و گفت: رونق بازار "بیمه بانک" در گرو مجموعه ای یکدست، خوشفکر و مبتکر است که حضور مدیرعامل و هیات عامل بانک ملت در این مراسم بیانگر تعامل مطلوب بانک و بیمه "ما" در نیل به این اهداف و حمایت صددرصدی از این شرکت بیمه ای است.

وی تدوین طرح های نوآورانه در صنعت بیمه را از نیازهای ویژه دانست و تصریح کرد: در دنیای تحول گرا و توسعه محور کنونی، هر شرکت بیمه ای بایدحداقل سالیانه یک محصول جدید را به سبد پرتفوی خود اضافه کند که خوشبختانه سیاست های شرکت بیمه "ما" در این زمینه  با سیاست های کلی بیمه مرکزی همگام است.

سلیمانی طرح های جدید بیمه "ما" در زمینه بیمه های عمر و سرمایه گذاری و صندوق اجاره ای را حرکتی رو به جلو نامید و گفت: این موفقیت باعث افزایش همکاری بانک و بیمه و بازار بورس می شود که منجر به حمایت از اقتصاد کشور خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم راه اندازی طرح هایی از قبیل بیمه مستمری ماندگار با هدف هموار کردن مشکلات اقتصادی مردم شریف کشور در روزگار تحریم های ناجوانمردانه امریکا و اروپا تصریح کرد: بر اساس بیمه نامه مستمری ماندگار افرادی که دارایی هایی مانند ساختمان، آپارتمان، منزل ویلایی، زمین با انواع کاربری و... را در تملک خود دارند و می خواهند از دارایی خود بهترین استفاده را داشته باشند، آن را تحت قرارداد صلح عمری در اختیار شرکت قرار می دهند و در ازای آن بر اساس ارزش سرمایه واگذارشده، انواع پوشش های بیمه ای مانند بیمه درمان تکمیلی و هم چنین مستمری ماهانه خواهد گرفت.

رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با اعلام این مطلب که محصولات بیمه ای در سبد معیشت مردم جایگاه مناسبی دارد، اظهار داشت: صنعت بیمه به عنوان یکی از سه ضلع مثلث خدمات مالی در کشور در مسیر هدفگذاری شده حرکت می کند و با حضور قدرتمندتر در بازار سرمایه، نقش مهم خود را بیش از پیش ایفا خواهد کرد.بیمه "ما" تمرکز بر روی بیمه های عمر و سرمایه گذاری را به عنوان برنامه راهبردی خود تعیین کرده و در همین راستا اقدامات موثری در زمینه افزایش ضریب نفوذ بیمه انجام داده است.

 

برای مشاهده ویدیو در مرورگرهای کروم و فایرفاکس اینجا کلیلک کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied