شمانیوز
شما نیوز

پیام تسلیت مدیرعامل هلدینگ توسعه معادن و فلزات به درگذشت مدیرعامل پویا انرژی

دکتر مهدی پورهاشم مدیرعامل شرکت پویا انرژی نگین سبز خاورمیانه از زیرمجموعه های هلدینگ توسعه معادن و فلزات شب گذشته بر اثر بیماری دارفانی را وداع گفت

پیام تسلیت مدیرعامل هلدینگ توسعه معادن و فلزات به درگذشت مدیرعامل پویا انرژی

دکتر مهدی پورهاشم مدیرعامل شرکت پویا انرژی نگین سبز خاورمیانه از زیرمجموعه های هلدینگ توسعه معادن و فلزات شب گذشته بر اثر بیماری دارفانی را وداع گفت. وی از مدیران خوشنام و پرسابقه ای است که فعالیتهای بسیار خوبی را در زمینه های مختلف به ویژه صنعت برق، انرژی های نو و موسسه استاندارد در کارنامه مدیریتی خود بجا گذاشته است.

به همین مناسبت پیام تسلیتی از سوی مدیرعامل هلدینگ توسعه معادن و فلزات منتشر گردید. در این پیام آمده است:

"انا لله و انا الیه راجعون"

ضایعه درگذشت همکار عزیزمان جناب آقای دکتر مهدی پورهاشم، مدیرعامل محترم شرکت پویا انرژی موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

مرحوم شادروان دکتر پورهاشم انسانی فرهیخته، اخلاق مدار، سخت کوش، متعهد و توانمند بود که طی سالیان متمادی تا واپسین روزهای حیات خویش، خالصانه در عرصه های مختلف مدیریتی برای اعتلای صنعت کشور و خدمت به مردم ازهیچ کوششی فروگذار نکرد و منشاء خدمات ارزشمندی به میهن بزرگ اسلامی گردید.

اینجانب با اندوهی فراوان و با پاسداشت این زحمات و تلاش ها، درگذشت این همکار گرانقدر را به تمامی همکاران گرامی و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده، برای روح آن فقید سعید، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.

یونس الستی

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied