شمانیوز
شما نیوز

تاکید مدیرعامل بانک دی بر لزوم رعایت سرعت و دقت در روند اعتبارسنجی مشتریان

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از شرکت خدمات مالی دی ایرانیان ضمن بررسی روش‌ها و فرآیندهای اعتبارسنجی در این شرکت، بر لزوم رعایت سرعت و دقت حداکثری در روند اعتبارسنجی مشتریان تاکید کرد.

تاکید مدیرعامل بانک دی بر لزوم رعایت سرعت و دقت در روند اعتبارسنجی مشتریان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک دی، دکتر کریمی با قدردانی از تلاش همکاران این شرکت در اعتبارسنجی مشتریان مطابق با اصول حرفه ای گفت: هیئت مدیره بانک در راستای تسریع در فرایند اعتبارسنجی بر جذب نیروهای تخصصی اتفاق نظر دارد تا از ظرفیت حداکثری شرکت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

 

وی تسریع در فرایند اعتبارسنجی با رعایت کامل اصول بهداشت اعتباری را مهمترین ماموریت شرکت خدمات مالی دی ایرانیان دانست و افزود: امیدواریم با ارائه آموزش های تخصصی به کارکنان و افزایش تعامل شرکت با بانک، این مهم بیش از پیش محقق شود.

 

مدیرعامل بانک دی، رضایتمندی مشتریان را از اولویت های اصلی این بانک دانست و تاکید کرد: غالب مشتریان مرتبط با شرکت دی ایرانیان، کارخانه‌ها و صنایع عظیم و معتبر کشور هستند که با صرف زمان و بازاریابی هدفمند همکاران، جذب بانک شده‌اند، بنابراین رضایت حداکثری این عزیزان در طول فرآیند اعتبارسنجی و ارائه تسهیلات باید مد نظر قرار گیرد.

 

وی همچنین نقش تاثیرگذار کارکنان شرکت خدمات مالی دی ایرانیان در میزان رضایتمندی مشتریان را یادآور شد و از آنها خواست به عنوان مشاوری امین و دلسوز در کنار مشتری قرار گیرند تا در تمامی تعاملات آنها با مشتریان، جریان برد – برد حاکم باشد.

 

در این دیدار علیرضا مؤیدی، مدیرعامل شرکت خدمات مالی دی ایرانیان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، به بیان نکاتی درباره برنامه‌های پیش روی شرکت و تشکیل کمیته راهبردی و توسعه آموزش کارکنان در حوزه های بانکداری بین‌الملل، عقود اسلامی و اعتبارات اسنادی پرداخت.

 

کریمی در پایان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این شرکت، با همکاران این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.

 

گفتنی است در این دیدار محسن امیری، سرپرست شرکت گروه مالی و سرمایه گذاری دی و علیرضا سمیعی، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک دی مدیرعامل بانک را همراهی کردند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied