شمانیوز
شما نیوز

حضور مدیران ارشد شرکت فولاد مبارکه در باشگاه سپاهان به مناسبت روز سپاهان

معاون نیروی انسانی و مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفت وگو کردند.

حضور مدیران ارشد شرکت فولاد مبارکه در باشگاه سپاهان به مناسبت روز سپاهان
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان، معاون نیروی انسانی و مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفت وگو کردند.

روز جمعه، دوم آبان‌ماه، عباس اکبری، محمدی معاون نیروی انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه، به همراه ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی این شرکت، با حضور در دفتر مرکزی باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان با مجتبی لطفی، رئیس هیئت‌مدیره و محمدرضا ساکت، مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

عباس اکبری و ایرج ترابی که به نمایندگی از سوی مهندس عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و همچنین کارکنان پرتلاش و خدوم این مجتمع عظیم صنعتی در باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان حضور داشتند، ضمن گرامیداشت و تبریک روز سپاهان، به مدیرعامل باشگاه طلایی‌پوشان، برای وی و خانوادۀ بزرگ سپاهان آرزوی موفقیت و بهروزی کردند.

در این دیدار، مدیران ارشد فولاد مبارکه، توجه ویژۀ این شرکت به باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان را از اهمّ فعالیت‌های خود در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی عنوان کردند و همچون گذشته، ادامۀ حمایت‌های همه‌جانبه از طلایی‌پوشان را در همۀ رشته‌های ورزشی و تمام فعالیت‌های باشگاه، از اولویت‌های شرکت فولاد مبارکه دانستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied