شمانیوز
شما نیوز

بانکی پور فرد در گفتگو با شمانیوز مطرح کرد؛

گام بلند فولاد مبارکه اصفهان در قطع خام فروشی محصولات

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه مسئله خام فروشی در فولاد را شاهد هستیم که قرار است با یک پروژه ای تحت عنوان «نورد گرم» از خام فروشی جلوگیری شود و نیز این پروژه می تواند در توسعه صنایع فولادی مؤثر باشد.

گام بلند فولاد مبارکه اصفهان در قطع خام فروشی محصولات

امیرحسین بانکی پورفرد، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی شمانیوز، درباره نقش و تأثیرگذاری فولاد مبارکه اصفهان در خودکفایی کشور در صنعت فولاد گفت: صنعت فولاد یکی از صنایع اصلی کشور محسوب می شود که این صنعت نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور می کند.

وی افزود: یکی از مجموعه های مهم و بزرگ فولادی کشور، همین فولاد مبارکه اصفهان است. سال 79 بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی به اصفهان سفری داشتند و در جریان سفر خود از مجموعه فولاد مبارکه اصفهان بازدید به عمل آوردند. فولاد مبارکه اصفهان یک مجموعه بزرگی است که در سطح ملی از اثرگذاری بالایی برخوردار است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: هرچند فولاد مبارکه اصفهان از صنایع بزرگ و مهم در بخش صنعت فولاد محسوب می شود، اما در این سال ها با حواشی بسیاری همراه بوده است که اگر این حواشی وجود نداشت، قطعاً عملکرد و کارکرد فولاد مبارکه اصفهان بهتر از حال حاضر می شد و گردش مالی این واحد صنعتی چندین برابر فعلی می بود، اما با این حال خدمات ملی و منطقه ای بسیاری داشته است که در خور تحسین است.

بانکی پور فرد با اشاره به خام فروشی در بخش فولاد گفت: متأسفانه مسئله خام فروشی در فولاد را شاهد هستیم که قرار است با یک پروژه ای تحت عنوان «نورد گرم» از خام فروشی جلوگیری شود و نیز این پروژه می تواند در توسعه صنایع فولادی مؤثر باشد.

به گفته او؛ فولاد مبارکه اصفهان از تنوع محصولات بالایی برخوردار است و نیز در حوزه پیشگام و بزرگی در حوزه فولاد دارای جایگاه برجسته ای است و در بحث خودکفایی تولید فولاد بسیار تأثیرگذار بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied