شمانیوز
شما نیوز

سردار اسحاق صلاحی:

شعار جهش تولید در ایران خودرو عینیت یافته است

مشاور بودجه و مالی قرارگاه اقتصاد مقاومتی و همکاری های ملی و فراملی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از نمایشگاه ساخت داخل قطعات و مجموعه های خودرو در شرکت ساپکو، ضمن مثبت خواندن اقدامات ایران خودرو در زمینه نهضت ساخت داخل، گفت: اتفاقات و اقداماتی که در حال حاضر در ایران خودرو رخ می‌دهد و نیز مجموع آنچه در این بازدید مشاهده شد، بسیار امیدوار کننده است.

شعار جهش تولید در ایران خودرو عینیت یافته است

به گزارش شمانیوز به نقل از ایکوپرس؛ سردار اسحاق صلاحی با بیان این‌که نهضت تولید داخل و نیز عمل به شعار جهش تولید، در این خودروسازی عینیت دارد، عنوان کرد: ممکن است به ثمر نشستن برخی اقدامات به دلایلی از جمله نبود تکنولوژی کافی، کمی زمان بر باشد، اما برای به نتیجه رساندن تلاش ها و تولید انبوه قطعات داخلی سازی شده، نیازمند همکاری بخش های بیرونی و همه نهادها هستیم. 

وی با تاکید بر این‌که آنچه امروز در مجموعه ایران خودرو مشاهده کردم، امیدوار کننده است، اظهار کرد: ارتباط و همکاری‌هایی که با مجموعه توانمند نیروهای مسلح، بخش خصوصی، شرکت‌های دانش بنیان صورت گرفت، موجب برون رفت ایران خودرو از شرایط تک محوری درون گروهی و وابستگی به خارج از کشور و حرکت به سمت شرایطی چند وجهی در داخل کشور شد. این موضوع قطعا یک حرکت امیدوار کننده نسبت به آینده است.

مشاور بودجه و مالی قرارگاه اقتصاد مقاومتی و همکاری‌های ملی و فراملی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این‌که حتی امسال نیز آثار تعاملات ایران خودرو با سایر نهادها در تعداد تولیدات خودرو، تنوع خودرو و کیفی‌سازی آنها قابل مشاهده است، ابزار امیدواری کرد: نهضت ساخت داخل تداوم یافته و همه بخش های خصوصی و نهادهای عمومی به کمک صنعت خودرو در کشور شتافته تا نیازها و کمبودهای این بخش هرچه زودتر مرتفع شود.

گفتنی است سردار صلاحی، ضمن حضور بر مزار پاک شهید گمنام ایران خودرو  و ادای احترام به این شهید گرانقدر، از مرکز تحقیقات، طراحی و تکوین محصول و نمایشگاه ساخت داخل قطعات و مجموعه های خودرو بازدید کرد و با دستاوردهای این خودروساز در زمینه توسعه خودروهای سواری و نیز داخلی سازی قطعات خودروهایی نظیر کامیون کشنده فوتون، وانت پیکاپ فوتون و ون وانا آشنا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied