شمانیوز
شما نیوز

بیمه سرمد در استان گیلان صاحبخانه شد

ساختمان جدید شعبه بیمه سرمد در استان گیلان با حضور دکتر کاتب افتتاح شد.

بیمه سرمد در استان گیلان صاحبخانه شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر کاتب در مراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه که با حضور جمعی از مدیران استانی بانک صادرات، سندیکای بیمه‌گران و شورای شهر رشت برگزار شده بود، از زحمات مدیر شعبه گیلان تقدیر و تشکر کرد.

کاتب در ادامه با اشاره وضعیت مناسب پرتفوی مدیریت استان گیلان، گفت: می‌توان با همکاری بیشتر با بانک صادرات استان که یک پتانسیل بزرگ برای شرکت است، اتفاق بزرگی را برای بیمه سرمد رقم زد و پرتفوی شعبه را ارتقا داد.

وی با اشاره به همگرایی سرمد و بانک صادرات برای توسعه همکاری‌ها گفت: این همکاری موفقیت‌های بزرگی را برای ما به همراه داشته است و در این پنج سالی که بنده در خدمت سرمد هستم، آمار و ارقامی رقم خورده است که امروز شرکت را از لحاظ سودآوری در میان 10 شرکت برتر بیمه کشور قرار داده است و ما برای این موفقیت‌ها به خود می‌بالیم.

کاتب با تقدیر و تشکر از توجه ویژه مدیرعامل بانک صادرات به بیمه سرمد گفت: این موفقیت‌ها بدون همکاری و همیاری مدیرعامل محترم و تک تک اعضای هیئت مدیره بانک صادرات میسر نبود و ما شرمنده زحمات و لطف‌های آقای دکتر صیدی به بیمه سرمد هستیم که هیچ‌گاه ما را فراموش نمی‌کنند.

رئیس هئیت مدیره بیمه سرمد گفت: امیدوارم در استان گیلان هم این همکاری پررنگ‌تر و بهتر شود تا شاهد یک جهش در کارنامه مدیریت استان گیلان باشیم. بیمه سرمد؛ بال بانک صادرات

بهزاد قهرمانی مدیر شعب بانک صادرات استان گیلان نیز در این مراسم با اشاره به همکاری‌های سرمد و بانک صادرات گفت: خوشحالیم که امروز بیمه سرمد به عنوان یکی از بال‌های بانک صادرات، جایگاه خود را در صنعت بیمه پیدا کرده و وظیفه خود می‌دانیم که با دوستانمان در بیمه سرمد همکاری کنیم و سرمد را از خود می‌دانیم.

وی افزود: امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم و با توسعه همکاری‌های دو مجموعه، سال دیگر ارتقای رتبه استان گیلان را جشن بگیریم.

اسماعیل حاجی پور، عضو شورای شهر رشت، فلکیان رئیس و شوقی نایب رئیس سندیکای بیمه‌گران استان، جمعی از مدیران استانی بانک صادرات و کمیته امداد امام خمینی نیز در این مراسم حضور داشتند.

در پایان این مراسم نیز، دکتر کاتب، نشستی با پرسنل مدیریت استان گیلان داشت و از نزدیک صحبت‌ها و پیشنهادهای آنان را برای بهتر شدن عملکرد سرمد در استان شنید.

حسین نظریان معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سرمد در این سفر، دکتر کاتب را همراهی می‌کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied