شمانیوز
شما نیوز

در بازدیدهای نظارتی از فعالیت های عمرانی توسط مدیریت منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

توسعه غرب جزیره با اجرای پروژه های عمرانی- رفاهی

مدیر منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان منطقه آزاد قشم گفت: بازدیدهای نظارتی از پروژه های عمرانی روستاهای بخش غربی جزیره درراستای توسعه این منطقه در حال اجراست.

توسعه غرب جزیره با اجرای پروژه های عمرانی- رفاهی

 به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، امیر سلکی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از شهر طبل توسط تیم نظارت این مدیریت عنوان داشت: عملیات ساخت سه پارک محله ای با وسعتی بالغ بر٢٤٠ مترمربع در مناطقی از شهر طبل آغاز شده است.

وی از بازدید از وضعیت نظافت و فضای سبز بلوار اصلی خبر  داد و با تاکید بر بهینه سازی خدمات در پارک حرا، ادامه داد: ساخت سردرب ورودی توسط این مدیریت و  6 چشمه سرویس بهداشتی، با مشارکت شهرداری طبل در پارک ساحلی حرای این شهر نیز در حال انجام است.

سلکی همچنین از توسعه فضای سبز روستای سهیلی خبر داد و افزود: ایجاد فضای سبز بلوار اصلی، رنگ آمیزی جداول و اِلِمان های بلوار اصلی و کوچه ها و کاشت  ١٠ درخت نارگیل بخشی از اقدامات ما جهت بهره مندی مردم این روستا از منظر روستایی مناسب می باشد.

به گفته وی، آغاز عملیات پیورس بلوار اصلی روستا و تامین روشنایی پارک بام روستا فعالیت دیگری است که با مشارکت دهیاری روستای سهیلی در دست اجراست.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی و امور درگهان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: به منظور ایجاد فضایی برای کمک به روحیه نشاط برای کودکان نیز دو ست وسایل اسباب بازی کودکان در پارک بام این روستا نصب شد.

سلکی تصریح کرد: روستاها با توجه به نقشی که در توسعه ملی دارند، از جایگاه ویژه ای در برنامه ریزی های توسعه ای برخوردارند و ما تلاش داریم با تسعه خدمات عمرانی در راستای افزایش رفاه عمومی، شاخص های اجتماعی مانند مهاجرت، اشتغال و فعالیت های اقتصادی در این مناطق را گسترش دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied