شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

هتل های ارزان تهران

رزرو هتل تهران پیش ‌از سفر و به‌صورت آنلاین احتمالا بهترین گزینه برای رهایی از سردرگمی میان تنوع بالای هتل های تهران علی بابا خواهد بود.

هتل های ارزان تهران

تهران همیشه محل تردد افراد زیادی است که برای انجام امور اداری، آموزشی، تجاری و دلایل مختلف دیگر از شهرهای دورونزدیک به پایتخت می‌آیند. باتوجه به شلوغی شهر و بالابودن هزینه برخی روش‌های حمل‌ونقل، برای جلوگیری از هدررفتن بودجه سفر به تهران برای جابجایی در سطح شهر، پیداکردن هتلی که به محل موردنظرتان نزدیک باشد، اهمیت بالایی دارد. هتل های تهران در تعداد و امکانات تنوع زیادی دارند. این موضوع گاهی انتخاب هتل مناسب را سخت و شما را سرگردان می‌کند. رزرو هتل تهران پیش ‌از سفر و به‌صورت آنلاین احتمالا بهترین گزینه برای رهایی از سردرگمی میان تنوع بالای هتل های تهران علی بابا خواهد بود. برای رزرو یک هتل در پایتخت اولین نکته حائز اهمیت پس ‌از موقعیت جغرافیایی مناسب، قیمت هتل است که در مدیریت هزینه‌های سفر به پایتخت نقش به‌سزایی دارد. اگر مهمان چندروزه پایتخت هستید، انتخاب هتل های ارزان تهران گزینه بهتری برای سفر خواهد بود. درادامه به معرفی تعدادی از هتل های ارزان تهران می‌پردازیم.

 

هتل مهر تهران

 

هتل یک ستاره مهر در سال 70 به ‌بهره‌برداری ‌رسید. این هتل در سه طبقه و 30 واحد اقامتی در فهرست هتل‌های ارزان تهران به‌چشم ‌می‌خورد. هتل در خیابان امیرکبیر بوده و تا میدان بهارستان فاصله کمی دارد. بورس لوازم خودرو در تهران یعنی خیابان ملت کنار هتل خودنمایی می‌کند. اگر برای خرید در بازار بزرگ تهران به این شهر شلوغ سفر کرده‌اید، از هتل مهر با کم‌تر از 30 دقیقه پیاده‌روی به خیابان مولوی و بازار می‌رسید. برای افرادی که می‌خواهند به مرکز اصلی فروش لوازم موسیقی دسترسی داشته ‌باشند هم هتل مهر با فاصله کم‌تر از 10 دقیقه‌ای تا میدان بهارستان، بورس لوازم موسیقی، می‌تواند محل خوبی برای اسکان باشد. هتل مهر تهران باوجود یک ستاره بودن، امکانات قابل‌قبولی برای چند شب اقامت در تهران به مسافران ارائه می‌دهد. اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق‌ها و لابی هتل، تاکسی‌سرویس، نمازخانه، صرافی، لاندری، روم‌سرویس و رستوران ازجمله این امکانات به‌شمار می‌روند. برخی اتاق‌های هتل سرویس‌بهداشتی و حمام ندارند و برای استفاده از این امکانات باید به سرویس‌بهداشتی و حمام موجود در طبقه مراجعه کنید. قیمت یک شب اقامت در اتاق یک‌تخته این هتل 195 هزارتومان بوده و حداکثر هزینه این هتل هم برای اتاق سه‌تخته است که به مبلغ 391 هزارتومان دراختیار میهمانان قرار می‌گیرد. با رزرو هتل از سایت علی بابا علاوه‌بر اطلاع از تعداد هتل‌های با ظرفیت خالی موجود در تاریخ سفرتان، می‌توانید از آخرین تخفیف‌های رزرو اتاق هم آگاهی پیدا کنید.

 

بیشتر بخوانید : مقایسه مترو تهران و استانبول

 

هتل ثامن تهران

 

برای رزرو هتل تهران نزدیک خیابان بهارستان و دسترسی به امکانات مرکز شهر، هتل مهر تنها گزینه نخواهد بود. هتل یک ستاره ثامن هم در خیابان لاله‌زار با دوطبقه و 28 واحد پس ‌از بازسازی از مهمانسرا به هتل تغییر پیدا کرد و اکنون در یکی ‌از بهترین مناطق تهران از نظر دسترسی به مسافران پایتخت سرویس می‌دهد. میان هتل های تهران هتل ثامن فاصله زیادی تا موزه‌های معروف تهران مثل موزه ایران باستان نداشته و با رزرو اتاق در این هتل علاوه‌بر نزدیکی به خطوط حمل‌ونقل عمومی و مراکز تجاری مختلف، می‌توانید به چندتا از معروف‌ترین موزه‌های تهران هم سربزنید. هتل ثامن امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ، نمازخانه و... دارد. برخی اتاق‌های هتل حمام دارند و برخی فاقد حمام هستند. قبل‌از رزرو اتاق از هتل ثامن به این نکته توجه کنید که بعضی‌از اتاق‌های تک‌نفره این هتل بسیار کوچک بوده و احتمالا برای اقامت طولانی مناسب نخواهد بود. برای اقامت در این هتل باید حداقل بودجه 197 هزارتومانی برای هرشب را درنظر بگیرید. سایت علی بابا هتل‌ها را براساس محبوبیت با اختصاص شماره به هتل، تقسیم‌بندی می‌کند و به‌نوعی میزان رضایت مشتریان را از هتل نشان می‌دهد. اگر رزرو هتل تهران را به علی بابا بسپارید با این سیستم امتیازدهی به هتل های تهران تصمیم‌گیری بهتری برای اسکان در تهران خواهید داشت.

 

هتل اخوت تهران

 

هتل یک ستاره اخوت تهران در بافت قدیمی و اصیل شهر، روبروی قدیمی‌ترین پارک تهران یعنی پارک شهر با بیش‌از نیم قرن قدمت، قرار دارد. دسترسی به خیابان‌ها و مراکز مهم شهر مثل میدان توپخانه، خیابان مولوی، 15 خرداد، پاچنار و... از ویژگی‌های مثبت این هتل محسوب‌ می‌شود. این هتل در سه طبقه و 43 اتاق شامل واحدهای با سرویس و حمام و فاقد آن، در سال 89 فعالیت خود را آغاز کرد. هتل اخوت رستورانی با طرفیت 20 نفر، نمازخانه، تاکسی‌سرویس، صندوق امانات، خدمات اداری فتوکپی، فکس و پرینت و... دارد. برای رزرو اتاقی یک‌تخته بدون سرویس و حمام باید شبی 140 هزارتومان پرداخت کنید.

 

هتل گلستان

 

هتل یک ستاره گلستان را شاید نتوان بین هتل های ارزان تهران جای ‌داد ولی باتوجه به رضایت مسافران و کیفیت مناسب، قطعا ارزش بررسی و معرفی را دارد. هتل گلستان با بیشتراز 30 سال قدمت در سه‌طبقه و 38 اتاق در خیابان حافظ قرار گرفته است. دسترسی به بازار تهران، بورس کالاهای گوناگون، موزه‌های جذاب مانند موزه جواهرات سلطنتی و ایران باستان و... یکی‌از دلائل برگزیدن این هتل برای سفر به تهران بوده و امکانات خوب هتل دلیل دیگر این انتخاب محسوب می‌شود. رستورانی با طرفیت 30 نفر در هتل وجود دارد که فقط در ایام نوروز برای مسافران غذا سرو نمی‌کند. کافی‌شاپ، تاکسی‌سرویس، خدمات باربری، پارکینگ، لاندری و... خدمات متنوع این هتل هستند که همراه برخورد خوب پرسنل، سفر به تهران را به‌یادماندنی می‌کند. برای رزرو هتل گلستان دست‌کم شبی 354 هزارتومان برای یک اتاق دوتخته دابل باید کنار بگذارید. هریک از اتاق‌های هتل، یخچال، مبلمان، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی و.. دارد.

 

برای اقامت در هتل های تهران که امکانات و خدمات مناسبی دراختیار شما بگذارند، خوب است علاوه‌بر جستجوی هتل های ارزان تهران، هتل‌های دو و سه ستاره پایتخت را هم بررسی کنید. این هتل‌ها شاید کمی قیمت بیشتری داشته باشند، ولی سطح کیفیت بهتری دارند و برای اسکانی نسبتا راحت، مناسب هستند. با بررسی هتل های تهران حتما چنین موقعیت‌های مناسبی را پیدا می‌کنید و با اندکی هزینه بیشتر، می‌توانید سفر بهتری را برای خود رقم‌ بزنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied