شمانیوز
شما نیوز

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی :

توجه به سلامت محوری در پیشگیری از کرونا در بیمه سلامت

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: در مسائل بیمه و اموری که در اختیار سازمان بیمه سلامت است، سعی شود هم قانون رعایت شود هم مردم دچار سردرگمی نشوند.

توجه به سلامت محوری در پیشگیری از کرونا در بیمه سلامت

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا، سیدعلیرضا عبادی با بیان اینکه انسان در شرایط مختلف بر حسب نیازهای مختلف دنبال راهکار مناسب آن است و برای اجرای هر راهکاری نیازمند ابزار و قانون مناسب است گفت:  گاهی دیده می‌شود یک قانون در منطقه‌ای طوری اجرا می‌شود که باعث رضایتمندی مردم شده اما همان قانون در جای دیگر باعث نارضایتی می‌شود که این موضوع بستگی به نوع اجرای آن قانون دارد.

امام جمعه بیرجند افزود: در مسائل درمانی که حول دو موضوع درمان محوری و سلامت محوری بحث می‌شود باید به موضوع سلامت محوری بیشتر اهمیت داد به طوری که برای بیماری کرونا خیلی روی آن تاکید است.

عبادی با اشاره به اینکه امروزه مسائل نگران کننده زیادی برای افراد از جمله مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پیش می‌آید که خود باعث ایجاد زمینه‌های انواع بیماری می‌‌شود گفت: متأسفانه در بسیاری از این موارد نسبت به آن بی تفاوت هستیم و به جای آن به توسعه انواع بیمارستان و داروها پرداخته شود که حتی در میزان و نوع استفاده از داروها نیز نقدهایی وجود دارد.

وی گفت: در مورد مسائل بیمه مردم و اموری که در اختیار سازمان بیمه سلامت است سعی شود هم قانون رعایت شود و هم تا جایی که امکان پذیر است در این مورد مردم دچار سردرگمی نشوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied