شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیر عامل بیمه ایران به مناسبت 15 آبان

پیام مدیر عامل بیمه ایران به مناسبت 15 آبان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

همکاران و نمایندگان محترم و پرتلاش

15 آبان ماه 1314 روزی نام آشنا و تاریخی در گستره فعالیت های اقتصادی بویژه صنعت بیمه است. مقطعی که شکل گیری صنعت بیمه کشور با تأسیس شرکت سهامی بیمه ایران به مرحله ای تاریخی و ثمربخشی رسیده و براساس آن رسالت و مأموریت مهم تأمین امنیت و آرامش مردم ایران را به عنوان مسئولیتی بزرگ عهده دار گردیده است.

حضور درخشان بیمه ایران در کنار مردم، فعالان اقتصادی و تولیدی و مراکز بزرگ زیربنایی کشور در فراز و نشیب­های تاریخی همراه با اقداماتی مبتکرانه، علاوه بر جلب اعتماد عمومی، فرهنگ بیمه را به مثابه ابزاری نو ظهور در اقتصاد کشور نهادینه و با کارکردهای بنیادین نقش محوری بر ثبات و ایجاد امنیت اقتصادی به عنوان اولین شرکت بیمه ایرانی به خوبی ایفاء نموده است، به نحویکه با فعالیت گسترده و فراگیر در عرصه خدمات رسانی بیمه ای، در حافظه اجتماعی مردم ایران حک و پرآوازه شده است.

نام زیبای ایران نیز بر اولین شرکت بیمه در کشور بعنوان بنیانگذار صنعت بیمه با عیار و جوهره ارزشمند خدمت به مردم و حمایت همه جانبه از سرمایه های ملی در همه عرصه ها بویژه حوزه های اقتصادی، جایگاه ویژه و ممتازه به آن بخشیده و در طول 85 سال تلاش، همواره طلیعه­دار همراهی و حمایت از مردم ایران و التیام بخش روزهای سخت آنان بوده و همچنان این نقش ارزشمند را که در کارنامه درخشان خود مزین نموده استمرار می بخشد.

بدون تردید نقش شایان توجه یکایک کارکنان، کارشناسان، مدیران، نمایندگان و شبکه فروش پرتلاش، پیشکسوتان و همکارانی که در طی سالیان متمادی در سراسر کشور با کار و خدمت صادقانه و خالصانه و تلاشی در خور شأن برای اعتلا و توسعه همه جانبه بیمه ایران بدون مضایقه همت نموده و عزت آفرین بوده اند بی بدیل و کم نظیر بوده و اعتقاد راسخ دارم که دلبستگی، علاقه و اشتیاق وافر به شرکت توأم با همدلی، صمیمیت و روحیه ارزشمند خدمت صادقانه به مردم و همراهی و حمایت همه جانبه از آنان، منتهی به خوشنامی و آوازه نام شرکت سهامی بیمه ایران شده است. یقیناً این نقش و راه پیموده شده با قدرت و صلابت بیش از پیش بویژه در سالهای سخت پیش رو ناشی از تحریم های ظالمانه اقتصادی استکبار جهانی تداوم داشته و در راستای حمایت و همراهی و تأمین امنیت و آرامش مردم ایران و فعالان اقتصادی کشور، جهادگونه و خستگی ناپذیر نقش آفرینی می کنیم.

پرواضح است به برکت عنایات حضرت ربوبی و همراهی و اهتمام ارزشمند یکایک همکاران و نمایندگان صدیق و پر تلاش شرکت علی رغم شرایط سخت اقتصادی و رکود حاکم بر فضای کسب و کار با برنامه ریزی و تلاش هدفمند و راهبری هوشمندانه فضای عملیاتی در حوزه های مختلف فنی، مالی و سرمایه­گذاری­ها نتایج و دستاوردهای مطلوبی بویژه طی سال 98 و شش ماهه نخست سال 99 حاصل گردیده است. رشد قابل ملاحظه تولید حق بیمه، کاهش ضرایب و نسبت های خسارت، کسب بازدهی حداکثری در سرمایه گذاری ها، ارتقاء شاخص نقدینگی، رشد مانده و سود عملیاتی و از همه مهم تر دستیابی به رتبه یک توانگری مالی نویدبخش افقی روشن در کارنامه درخشان شرکت سهامی بیمه ایران بوده که ضمن قدردانی ویژه از شما نیکان و همکاران، همت و تلاش بی وقفه و ارزشمندتان را صمیمانه ارج می­نهیم.

اکنون ضمن پاسداشت این مناسبت شادی بخش و با شکوه، هشتاد و پنجمین سالروز تأسیس افتخار آفرین شرکت سهامی بیمه ایران را به یکایک شما بزرگان، فرهیختگان، مدیران، کارشناسان و کارکنان و نمایندگان خستگی ناپذیر شرکت و همچنین بیمه گذاران، مشتریان و مردم عزیز ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون شما تلاشگران با اخلاص را در خدمت به کشور عزیزمان تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و در مسیر اعتلای اقتصادی کشور و بارور ساختن خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از حضرت باریتعالی آرزومندم.

                                                                             محمد رضائی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied