شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل صدر تامین به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت

غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در پیامی به مناسبت ولادت پیام اکرم(ص) و هفته وحدت، گفت: امید است در برابر امواج کینه‌آفرین تعصب در جهان کنونی از غرب تا شرق گام‌های اجرایی در راستای وحدت و همدلی برداریم.

پیام مدیرعامل صدر تامین به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی تاصیکو؛ متن کامل این پیام به شرح ذیل است؛

همکاران خانواده بزرگ صدر تامین

سلام علیکم؛

ولادت آخرین فرستاده پروردگار یکتا حضرت محمد (ص) پیامبر صلح و دوستی، رسول رحمت موجب درخشش نوری در مکه شد و جهان را از طاغوت و بت پرستی رها و به سوی نور و مهربانی رهنمون کرد.

هرچند طی سالیان سال مردمانی از غرب تلاش داشته و دارند تا با بغض و کینه، تفرفه میان مسلمانان ایجاد کنند اما ما می دانیم ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) وفاق و همدلی را در روح و جان برادران و خواهران مسلمان جای داده است و چه زیبا معمار انقلاب حضرت امام خمینی(ره) که خود از منادیان وحدت در جهان اسلام بود «هفته وحدت» را بین شیعه و سنی اعلام کرد.

برادران و خواهران؛

نگاه دقیق به راهبری حضرت محمد(ص) این مهم را در ذهن بشیریت قرار داده است که آن حضرت برای پیشبرد اهداف عالی و حیاتی خود، راهبرد محوری وحدت را میان گروه‌ها، طوایف و انسان‌های آزاداندیش از هر نژاد و طایفه‌ای قرار داد.

اینجانب میلاد فخر آفرینش، منادی وحدت، بهانه خلقت، حضرت پیامبر اکرم (ص) و بنیانگذار مکتب شیعه جعفری، حضرت امام جعفر صادق (ع) را به خانواده بزرگ صدر تامین و تمامی خواهران و برادران مسلمانم در جای جای ایران عزیز تبریک و شادباش می گویم. امید است در برابر امواج کینه‌آفرین تعصب در جهان کنونی از غرب تا شرق گام‌های اجرایی در راستای وحدت و همدلی برداریم.

در پایان از خداوند یکتا می خواهم با تاسی به خلق و خوی و سیرت عملی آن حضرت و ایٔمه اطهار علیه السلام، آینده بهتر و درخشان تر از امروز برای میهن عزیزمان به ثبت برسانیم و برای عزیزانمان در برابر ویروس کرونا از خالق هستی، سلامتی و عمر با برکت خواهانم.

غلام رضا سلیمانی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied