شمانیوز
شما نیوز

نماینده مردم شهرستان شازند استان مرکزی:

سازمان بیمه سلامت با راه اندازی دولت الکترونیک خدمات خوبی به مردم ارائه کرده است

نماینده مردم شهرستان شازند استان مرکزی گفت: سازمان بیمه سلامت خدمات خوبی را با راه اندازی دولت الکترونیک به مردم بخصوص اقشار کم درآمد ارائه کرده است.

سازمان بیمه سلامت با راه اندازی دولت الکترونیک خدمات خوبی به مردم ارائه کرده است

به گزارش شمانیوز به نقل از آی‌هینا، محمود احمدی‌بیغش همزمان با اولین روز گرامیداشت هفته بیمه سلامت در بازدید از روستاهای عضدیه، نورآباد، برج، ضیاءآباد و برج چشمه محمود در جمع اهالی این روستا با حضور برخی مسئولین شهرستانی گفت: سازمان بیمه سلامت خدمات خوبی را با راه اندازی دولت الکترونیک به مردم بخصوص اقشار کم درآمد ارائه کرده است.

نماینده مردم شهرستان شازند استان مرکزی بیان کرد: فرا رسیدن سوم آبان سالروز گرامیداشت هفته بیمه سلامت فرصت خوبی است تا خدماتی که از سوی این سازمان به مردم داده می شود به بهترین شکل ممکن اطلاع رسانی شود.

بیغش ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارایه شده توسط سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: فعالیت‌های سازمان بیمه سلامت به مردم قابل تحسین است و گامی مهم در جهت ارتقا عدالت و رفاه اجتماعی است هرچند که تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

در این دیدار طیبی ،رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان شازند ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد اداره بیمه سلامت در این شهرستان بیان کرد: اداره بیمه سلامت شهرستان شازند با جمعیتی بالغ بر۷۶ هزار نفر بیمه شده تحت پوشش بیمه سلامت خدمات خود را از طریق ۲۵موسسات درمانی طرف قرارداد که شامل داروخانه،آزمایشگاه،فیزیوتراپی و پزشکان در سطح شهرستان است را به بیمه شدگان ارائه می‌کند.

 رئیس اداره بیمه سلامت شازند گفت: تعداد مراکز درمانی روستایی و شهری در این شهرستان۲۰ مرکز و بیماران خاصی که خدمات خود را از بیمه سلامت دریافت می ‌کنند ۹۵ نفر هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی