شمانیوز
شما نیوز

استاندارهمدان مطرح کرد :

گام بزرگ بیمه سلامت در گسترش عدالت اجتماعی

استاندار همدان گفت: بیمه سلامت با تامین زیر ساختها گام بزرگی در گسترش عدالت اجتماعی برداشته است.

گام بزرگ بیمه سلامت در گسترش عدالت اجتماعی

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا؛ سید سعید شاهرخی گفت: سازمان بیمه سلامت ایران تبلور اراده نظام جمهوری اسلامی در ایجاد رفاه اجتماعی و فراهم آوردن مبانی توسعه و سرمایه انسانی کشور در حوزه بیمه درمان است.

وی بیان کرد: این سازمان با تامین زیر ساختها و فراهم آوردن دسترسی‌های لازم به خدمات بهداشتی و درمانی از طریق بیمه برای تقریبا 40 میلیون نفر از آحاد مردم ایران، گام بزرگی در گسترش عدالت اجتماعی برداشته است.

استاندار همدان تاکید کرد: بر اساس بند "الف" ماده 74 قانون برنامه ششم توسعه، وزارت بهداشت مکلف شده است، ظرف دو سال اول اجرای قانون برنامه، خدمات سلامت را به صورت الکترونیکی ارائه و پرونده الکترونیک سلامت و سامانه‌های اطلاعاتی مراکز سلامت را با اولویت، شروع برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع راه‌اندازی نماید.

وی تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت ایران با عنایت به این برنامه طرح‌های مهم استحقاق سنجی، نسخه‌نویسی الکترونیک، ارجاع الکترونیک و رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری را در حال انجام دارد که با تکمیل آنها دسترسی مردم به خدمات تسهیل شده و منابع این حوزه حساس و حیاتی، بهینه مصرف خواهند شد.

شاهرخی اظهار داشت: خوشبختانه گام مهمی در تحقق برنامه ششم توسعه در حوزه بهداشت و درمان برداشته خواهد شد.

وی گفت: اینجانب ضمن تبریک هفته بیمه سلامت، از خدمات و زحمات مدیران و کارکنان خدوم این سازمان قدردانی نموده و از خداوند منان توفیق روزافزون تلاشگران در خدمت به آحاد مردم ایران را خواستارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied