شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بررسی بهترین تلویزیون های برند سامسونگ ، ال جی و سونی از فروشگاه dubaikoochooloo.com

در این مطلب یک لیست شامل چندین گزینه از مدل های تلویزیون در بازار معرفی شده است تا بتوانید بر اساس بودجه خود اقدام به خرید تلویزیون کنید.

تلویزیون ال جی UN7340

 

تلویزیون UN7340 یکی از محصولات برند الجی می باشد. این تلویزیون در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شده است و دارای قابلیت ها و امکانات فراوانی است. این محصول از رزولوشن ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسل برخوردار است. تلویزیون ال جی UN7340 مجهز به کیفیت تصویر 4K UHD است. ال جی تلویزیون UN7340 را به فناوری‌های مختلفی مجهز نموده است، به عنوان مثال این تلویزیون از پردازشگر ۴ هسته ای پشتیبانی می کند.

 

این محصول قادر است تصاویر را با کیفیت بسیار عالی برای کاربران نمایش دهد. تلویزیون ال جی UN7340 مجهز به قابلیت اسمارت است و از تکنولوژی Image Enhancing پشتیبانی می کند، وجود این فناوری باعث شده است که کیفیت تصاویر در حال نمایش بسیار ارتقا یابد. یکی دیگر از قابلیت های تلویزیون ال جی UN7340 فناوری LG Local Contrast می باشد. وجود این فناوری باعث شده است که تصاویر از کنتراست بالایی برخوردار شود. تلویزیون ال جی UN7340 قادر است تصاویر با کیفیت Full HD و اچ دی را با کیفیت بالا برای کاربران نشان دهد، زیرا این تلویزیون مجهز به قابلیت 4K Upscaler  می باشد.

 

وجود این قابلیت باعث شده است که تصاویر بی کیفیت در حد 4K UHD ارتقا یابند. تلویزیون 43 اینچ ال جی UN7340 همچنین از فرمت های HDR  نیز پشتیبانی می کند. به عنوان مثال این تلویزیون از فرمت های HDR10 Pro و HLG برخوردار است. تلویزیون ال جی UN7340 برای کسانی که به بازی‌های کامپیوتری علاقه فراوانی دارند بسیار مناسب می باشد. این محصول مجهز به ویژگی ALLM و HGIG است. وجود این ویژگی باعث شده است که این تلویزیون برای کسانی که اهل بازی کردن هستند بسیار پر هیجان باشد.

 

image_8676f7e5e818d6d653e207154ef52f17cf7f835b

تلویزیون ال جی UN7340 صفحه نمایش ۴۳ اینچ دارد و از ۱۰ حالت تصویر مختلف پشتیبانی می کند. شما می توانید با توجه به نیاز خودتان هر کدام از این حالت ها را استفاده کنید. تلویزیون هوشمند ال جی UN7340 یکی از محصولات اسمارت ال جی است و سیستم صوتی مناسبی دارد. این تلویزیون دو بلندگو دارد که هر کدام ۱۰ وات صدا را به گوش کاربران می‌رساند. یکی از ویژگی‌های تلویزیون اسمارت ال جی UN7340 برخورداری از قابلیت AI Acoustic Tuning است. وجود این قابلیت باعث شده است که صدا با توجه به محیط اطراف تنظیم شود. همچنین تلویزیون ۴۳ اینچ اسمارت UN7340 دارای قابلیت AI Sound است. وجود این قابلیت باعث شده است که صدا به صورت هوشمند با توجه به محتوای درحال پخش تنظیم شود.

 

ال جی تلویزیون اسمارت UN7340 را به سیستم‌عامل webOS مجهز نموده است. این تلویزیون در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شده است و از نسخه ۵ این سیستم عامل پشتیبانی می کند. شما با خرید تلویزیون ال جی UN7340 قادر هستید برنامه ها را از فروشگاه ال جی دریافت و آنها را نصب کنید. این محصول یکی از محصولات سری UN73الجی است و از امکانات دیگری مانند Hotel Mode، Sports Alert، Screen Share پشتیبانی می کند. شما می توانید این تلویزیون را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه کنید. اگر قصد خرید و یا اگاهی از قیمت تلویزیون ال جی UN7340 را دارید می توانید از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو با استثنایی ترین قیمت تهیه کنید.

 

تلویزیون سامسونگ T5300

 

تلویزیون سامسونگ T5300 دارای صفحه نمایش ۴۳ اینچ می‌باشد. این تلویزیون یکی از محصولات برند سامسونگ است که در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شده است. صفحه نمایش این محصول ۴۳ اینچ است و صفحه نمایش LED  پشتیبانی می کند. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر فول اچ دی میباشد. تلویزیون فول اچ دی سامسونگ 43T5300 از قابلیت ها و امکانات مختلف پشتیبانی می کند. به عنوان مثال این تلویزیون دارای تکنولوژی HDR  می باشد. تلویزیون  43T5300سامسونگ قادر است محتواهایHDR  را به بهترین شکل ممکن برای شما نشان دهد.

 

تلویزیون سامسونگ T5300 مجهز به موتور پردازشگر تصویر Hyper Real می باشد. همچنین تلویزیون ۴۳ اینچ T5300 سامسونگ دارای فناوری PurColor است. وجود این فناوری باعث شده است که تصاویر به صورت واقعی برای شما نمایش داده شود. تلویزیونLED  سامسونگ هوشمند T5300 از تکنولوژی Micro Dimming Pro برخوردار است. وجود این قابلیت باعث شده است که کنتراست تصاویر بسیار عالی ارائه شود. سامسونگ این تلویزیون را به قابلیت ها و امکانات مختلفی مجهز نموده است. به عنوان مثال این تلویزیون از تکنولوژی Mega Contrast و Contrast Enhancer پشتیبانی می کند. به طور کلی تلویزیون ال ای دی سامسونگ T5300 کنتراست تصاویر را بهبود داده و قادر است تصاویر واقعی را برای شما نشان دهد. تلویزیون فول اچ دی T5300سامسونگ سیستم صوتی دو کاناله دارد و بلندگوهای این تلویزیون در کنار هم ۲۰ وات صدا برخوردار هستند. سامسونگ این محصول را به تکنولوژی دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus پشتیبانی نموده است. تلویزیون سامسونگ T5300 قادر است صدا را با کیفیت بالا برای شما ارائه دهد.

 

image_3d6446f4140c49e8c21c4d29ba73f8118ba485d5

 

تلویزیون ال ای دی سامسونگ T5300 مجهز به قابلیت های اسمارت است و از سیستم عامل Tizen 5.5  پشتیبانی می کند. این محصول امکانات هوشمندی را در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون اسمارت T5300 سامسونگ مجهز به قابلیت Gallery نیز می‌باشد و شما می‌توانید زمانی که تلویزیون خاموش است از آن به عنوان قاب عکس استفاده کنید.

 

یکی دیگر از ویژگی‌های تلویزیون ۴۳ اینچ سامسونگ  43T5300است که مجهز به برنامه SmartThings می باشد. همچنین این محصول از قابلیت Mirroring یا Mirror Screen نیز پشتیبانی می‌کند. با وجود این قابلیت ها شما می توانید صفحه نمایش موبایل هوشمند خودتان را بر روی تلویزیون منتقل کرده و آن را در ابعاد بزرگتر مشاهده کنید. کاربران می توانند قیمت تلویزیون اسمارت  T5300را با مناسب ترین قیمت تلویزیون سامسونگ مدل T5300 از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مشاهده نمایند. شما می توانید مشخصات و قیمت این محصول را در دبی کوچولو مشاهده و اقدام به خرید نمایید.

 

تلویزیون سونی X7500H

 

تلویزیون سونی X7500H دارای صفحه نمایش ۴۳ اینچ می‌باشد. این تلویزیون در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شده است. تلویزیون ال ای دی سونی X7500H مجهز به قابلیت ها و امکانات فراوانی است. این محصول جایگزین تلویزیون سونی X7000G است که در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده است. تلویزیون ۴۳ اینچ سونی X7500H  با نام دیگری تحت عنوان X750H نیز شناخته شده است. این محصول از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است. صفحه نمایش این تلویزیون ال ای دی است و از فناوری TRILUMINOS پشتیبانی می‌کند. وجود این فناوری باعث شده است که طیف گسترده ای از رنگ ها برای کاربران ارائه شود.

 

تلویزیون ال ای دی سونی 43X7500H مجهز به کیفیت تصویر 4K است و قادر است تصاویر را با کیفیت بالا برای شما نمایش دهد. تلویزیون ال ای دی سونی X7500H از کیفیت تصویر بسیار خوبی برخوردار است و سونی تلویزیون اسمارت X7500H را مجهز به پردازشگر  4K X1نموده است. تلویزیون هوشمند سونی X7500H قادر است محتواهایHDR  را در حد متوسط برای شما نشان دهد. اگر فاکتور HDR  برای شما بسیار مهم است باید محصولات گران قیمت تر از سونی را بررسی کنید. فناوری 4K X-Reality Pro رزولوشن تصاویر را افزایش می‌دهد و در نتیجه نویز تصویر را از بین می برد. تلویزیون ال ای دی ۴۳ اینچ X7500H  از بلندگوهای Bass Reflex پشتیبانی می کند.

 

image_2cc7655f21c3aab667b074f83490dfcdfad60ec9

این محصول قادر است صداهای ریز را به خوبی پخش کند. سونی تلویزیون X7500H43 را به قابلیت Clear Phase مجهز نموده است وجود این قابلیت باعث شده است که فرکانس های صدا بهبود یافته و کیفیت صدا افزایش یابد.

 

تلویزیون هوشمند سونی X7500H43 مجهز به سیستم عامل اندروید ۹ می باشد. این تلویزیون امکانات هوشمند فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد. تلویزیون هوشمند سونی X7500H43 مجهز به Chromecast  می باشد. این محصول قادر است امکانات و قابلیت های فراوانی را در اختیار شما قرار دهد. شما با خرید تلویزیون ال ای دی سونی X7500H43 به بیش از ۵ هزار برنامه اندرویدی دسترسی دارید و تمام این برنامه‌ها را می توانید از فروشگاه گوگل دسترسی داشته باشید. شما می توانید این برنامه ها را دانلود و بر روی تلویزیون نصب نمایید. اگر قصد خرید تلویزیون سونی X7500H را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه نموده و این محصول را با استثنایی ترین قیمت تلویزیون سونی X7500H43 خریداری نمایید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied