شمانیوز
شما نیوز

ماه مهر و مهر بانک ملی ایران برای جوانان

بانک ملی ایران از ابتدای امسال تا پایان مهرماه بیش از 122 هزار فقره وام ازدواج به جوانان پرداخت کرده است.

ماه مهر و مهر بانک ملی ایران برای جوانان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با رویکرد تسهیل سنت حسنه ازدواج و حمایت از جوانان در هفت ماه ابتدای امسال تعداد 122 هزار و 465 فقره وام ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده که ارزش ریالی این تسهیلات بالغ بر 64 هزار و 49 میلیارد و 692 میلیون ریال است.

 

لازم به ذکر است، بانک ملی ایران بیش از 70 درصد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در نظام بانکی را پرداخت می کند و این بانک در طی سال گذشته نیز 239 هزار و 23 فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده که ارزش ریالی این تسهیلات بالغ بر 75 هزار و 50 میلیارد و 134 میلیون ریال بوده است.

 

در سال 97 هم این بانک حدود 265 هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج به ارزش ریالی 41 هزار و 492 میلیارد و 768 میلیون ریال پرداخت کرده است.

 

سقف وام قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین 500 میلیون ریال، با دوره بازپرداخت 84 ماه و نرخ چهار درصد کارمزد است.

 

هر یک از متقاضیان صرفا یک مرتبه می توانند این تسهیلات را دریافت کنند و افرادی که تاریخ عقد آنها بعد از یکم فروردین ماه 1396 بوده و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده اند، در اولویت نخست قرار دارند.

 

بانک ملی ایران وام ازدواج را مطابق دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی و مصوبات داخلی خود تنها با اخذ یک ضامن معتبر و سفته در تمامی شعب پرداخت می کند و مشتریان ارجمند می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موارد را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات بانک ملی ایران در سایت اصلی این بانک پیگیری کنند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied