شمانیوز
شما نیوز

تقدیر وزیراقتصاد از سازمان امورمالیاتی بخاطر کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اهدای لوح تقدیر، از رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور و همچنین مدیران و کارکنان پرتلاش این مجموعه، بخاطر کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی امسال تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر وزیراقتصاد از سازمان امورمالیاتی بخاطر کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی

به گزارش شمانیوز به نقل از رسانه مالیاتی ایران، در متن لوح تقدیر دکتر فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی خطاب به دکتر امید علی پارسا، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور آمده است: وزارت امور اقتصادی و دارایی به مثابه قلب تپنده توسعه اقتصادی، نقش بسزایی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران از طریق رشد و توسعه پایدار ایفا می نماید; لذا خدمتگزاری در این سنگر افتخاری سترگ از جانب ایزد منان می باشد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در متن این پیام تقدیر خاطرنشان ساخته است: با عنایت به همت و مساعی ارزنده جنابعالی و همکاران محترمتان در آن سازمان، در راستای جزء (ب) بخشنامه جشنواره شهید رجایی سال 1399 (نتایج ارزیابی عملکرد سال 1398 ) به عنوان «دستگاه برتر براساس بیشترین میزان تحقق اهداف دو ساله برنامه جامع اصلاح نظام اداری» برگزیده شده اید. بدینوسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را از مدیران، کارشناسان و کارکنان پرتلاش آن مجموعه اعلام می نمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied