شمانیوز
شما نیوز

در هفتمین همایش جایزه بهره‌وری معدن و صنایع معدنی؛

مدیرعامل شرکت مس موفق به کسب گواهی‌نامه 5 ستاره «پیشروان بهره‌وری» شد

در هفتمین همایش جایزه بهره‌وری معدن و صنایع معدنی؛ دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران موفق به دریافت گواهی‌نامه 5 ستاره «پیشروان بهره‌وری» به خاطر انجام اقدامات چشمگیر در حوزه بهره‌وری و افزایش قابل‌توجه بهره‌وری در شرکت مس شد.

مدیرعامل شرکت مس موفق به کسب گواهی‌نامه 5 ستاره «پیشروان بهره‌وری» شد

به گزارش شمانیوز به نقل از مس پرس، همچنین در این مراسم که به‌صورت مجازی از سوی ایمیدرو و با حضور دکتر خداداد غریب‌پور رئیس هیأت عامل ایمیدرو و مهندس عباس نعیمی قایم مقام ایمیدرو و جمعی از مسئولان و مدیران ایمیدرو برگزار شد، رییس هیات عامل ایمیدرو از دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس به خاطر حمایت از اجرای پروژه بهبود بهره‌وری و بومی‌سازی «ماشین کاتد کنی» در امور لیچینگ میدوک نیز تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش، رییس هیات عامل ایمیدرو در این مراسم با بیان این‌که شرکت مس از مجموعه‌های موفق در حوزه بومی‌سازی است، گفت: امیدواریم این جریان تداوم داشته باشد و شاهد بومی‌سازی بیشتر در حوزه صنعت مس باشیم.

وی افزود: ایمیدرو به‌عنوان یک سازمان توسعه‌ای در تلاش است تا رقابت‌پذیری را در بین مجموعه‌های معدنی بیشتر کند و بدون شک شرط دست یافتن به رقابت‌پذیری افزایش بهره‌وری است.

غریب پور با اشاره به برگزاری و تداوم این همایش برای تحقق بهره‌وری و ایجاد جریان بهره‌وری در صنایع معدنی، گفت: یکی از مزیت‌های این همایش فرایند گونه بودن آن مبتنی بر اصلاح، بازخورد و تعامل است.

بر اساس این گزارش هفتمین  همایش جایزه ملی بهره‌وری در بخش معدن و صنایع معدنی با هدف توجه هر چه بیشتر شرکت‌ها به ارتقاء بهره‌وری و بررسی عملکرد سالانه شرکت‌های معدنی در زمینه اقدامات صورت گرفته در حوزه بهره‌وری برگزار شد.

گفتنی است، شرکت ملی صنایع مس ایران در سال‌های اخیر با اجرای پروژه‌های فراوان با تکیه بر توان داخلی در زمینه افزایش تولید، کاهش مصرف انرژی و بومی‌سازی گلوگاه‌های خط تولید به  یکی از شرکت‌های موفق در زمین بهره‌وری تبدیل شده است؛ به‌طوری‌که تنها این شرکت با اجرای طرح جامع آب موفق به بازیافت بیش از 90 درصدی آب در فرایند تولید شده است که این میزان مصرف، از متوسط مصرف آب در صنعت مس کشورهای اروپایی و کشور شیلی به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده مس پایین‌تر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied