شمانیوز
شما نیوز

رییس مجمع عمومی سالیانه سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد:

لزوم برنامه ریزی به منظورافزایش کارایی تجمیع منابع و کنترل هزینه ها

رییس مجمع عمومی سالیانه سازمان بیمه سلامت ایران و نماینده وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه بیمه سلامت اجازه نمی دهد مردم به دلیل هزینه های درمان دچار فقر شوند؛ بر برنامه ریزی به منظور افزایش کارایی تجمیع منابع و کنترل هزینه ها تاکید کرد.

لزوم برنامه ریزی به منظورافزایش کارایی تجمیع منابع و کنترل هزینه ها

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا؛ دکتر  فریدون نوری خواه بیان کرد: سازمان بیمه سلامت یکی از مهمترین سازمان های کشور در عرصه ایجاد عدالت نسبی در بخش بیمه ای و خدمات بیمه است. هدف این سازمان کمک به سلامت آحاد جامعه بوده و در این زمینه براساس گزارش ها وضعیت مناسبی دارد.

وی افزود: نظام بیمه ای باید به گونه ای عمل کند که بار مالی ناشی از بیماری منجر به فقر و عدم دسترسی مردم به خدمات سلامت نشود و خوشحالیم که اعلام کنیم بیمه سلامت این نقش را درباره اقشار ضعیف جامعه به خوبی ایفا کرده است.

رییس مجمع عمومی سالیانه سازمان بیمه سلامت ایران و نماینده وزارت بهداشت گفت: یکی از وظایف سازمان بیمه سلامت که به خوبی انجام داده این است که در مواجه با بیماری اجازه نمی دهد که مردم به دلیل هزینه های کمرشکن درمان و پرداخت از جیب دچار فقر شوند.

نوری خواه ادامه داد: سازمان بیمه سلامت ایران با کسری بودجه ای مواجه است که صرفا ناشی از افزایش هزینه ها نبوده و بخشی از بودجه دولت به طور کامل به این سازمان تخصیص داده نشده و یا افزایش مناسبی برای آن در نظر گرفته نشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه سازمان بیمه سلامت با کسری بودجه مواجه است، باید کمک کنیم که استراتژی بیمه سلامت دقیق تر و بهتر شود.

نوری خواه  با تاکید بر اینکه باید به سمت فاز اجرایی مدیریت منابع حرکت کنیم، گفت: با توجه به مشکلات دولت در زمینه بودجه، مدیریت منابع نقش مهمی در گذر از این وضعیت خواهد داشت

رییس مجمع عمومی سالیانه سازمان بیمه سلامت ایران و نماینده وزارت بهداشت در پایان خاطر ابراز امیدواری کرد: با استراتژی و برنامه های مدیریت جدید سازمان بیمه سلامت که این مسئولیت مهم را پذیرفته اند این سازمان روز به روز به موفقیت بیشتری دست یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied