شمانیوز
شما نیوز

کسر حق بیمه تکمیلی بیمه دانا از حقوق کارکنان شرکت نفت از اول مهرماه

قرارداد بیمه دانا و خدمات رسانی و پوشش بیمه‌ای و کسر حق بیمه تکمیلی از حقوق کارکنان پیمانکاری و قراردادی مدت معین شرکت نفت از اول مهرماه خواهد بود

کسر حق بیمه تکمیلی بیمه دانا از حقوق کارکنان شرکت نفت از اول مهرماه

به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه خبری کانال طرفداران خوب بیمه دانااز شرکت نفت جمهوری اسلامی ایران اعلام شدمدیران بیمه دانا: کسانی که مشخصات شناسنامه‌ای آنان از سوی پیمانکار به عنوان بیمه شده به بیمه دانا  در لیست اولیه یا تغییرات افزایشی در طول قرارداد ارائه گردیده باشد با کد ملی و تاریخ تولد در سامانه بیمه دانا وارد و تمامی اطلاعات مربوط به تعهدات قرارداد، پوشش بیمه‌ای افراد و خسارت دریافتی را رؤیت کنند.

 

کسانی که نمی‌توانند با کد ملی و تاریخ تولد  وارد سامانه شوند به احتمال زیاد لیست آنان از سوی پیمانکار جهت پوشش بیمه ای به بیمه‌دانا اعلام نگردیده است.

 

در هر حال، ابتدا از طریق شرکتی که آنجا کار می‌کنند پیگیر باشند که مطمئن شوند اسامی ایشان جهت پوشش بیمه‌ای به بیمه دانا اعلام شده باشد.

 

تاریخ شروع قرارداد پیمانکاران در حالت  کلی طبق توافق شرکت ملی نفت با بیمه دانا  از اول فروردین ۹۹ می‌باشد که شرکت نفت بخشنامه آن را به کلیه مدیران مناطق در استانها ابلاغ کرده است و بیمه دانا از اول قرارداد، خسارت‌های(فاکتورها) بیمه‌شدگان را پرداخت می‌کند. اما ملاک کسر حق بیمه از همان تاریخ شروع قرارداد درمان تکمیلی می‌باشد اگر قرارداد اول فروردین شروع شده باشد حق بیمه نیز از همان تاریخ کسر میگردد و اگر تاریخ دیگری باشد از همان تاریخ شروع قرارداد حق بیمه کسر می گردد در خصوص کارکنان مدت معین نیز به همین شکل می‌باشد.

 

تاریخ شروع قرارداد هر تاریخی باشد هزینه حق بیمه تکمیلی از همان تاریخ کسر می‌شود و از همان تاریخ کارکنان بیمه شده تحت پوشش هستند و می توانند فاکتورهای هزینه‌های درمانی خود را تحویل دهند و طبق قرارداد، هزینه خود را دریافت کنند.

 

طبق اعلام کارکنان پیمانکاری، تاریخ شروع پوشش بیمه تکمیلی در سامانه استعلام برای کارکنان پیمانکاری از اول مهرماه تا پایان دی‌ماه ۹۹ ذکر شده است و به نقل از مسئولین آنها، هزینه بیمه تکمیلی نیز از اول مهرماه از آنها کسر خواهد شد.

 

کارکنان پیمانکاری و قراردادی مدت معین شرکتهای مختلف دقت کنند تاریخ شروع پوشش بیمه و تاریخ کسر حق بیمه تکمیلی برای آنها در یک تاریخ باشد و اگر برخلاف این بود، جهت اطلاع‌رسانی و پیگیری موضوع، به مجموعه خبری نفت‌آوران، اعلام کنند.

۹۹/۰۸/۱۹

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied