شمانیوز
شما نیوز

برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای محدوده منطقه آزاد چابهار

دبیر شورای راهبردی توسعه روستاهای منطقه آزاد چابهار گفت: دوره آموزشی ویژه دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای محدوده منطقه آزاد چابهار، توسط سازمان با همکاری دفتر امور روستایی استانداری سیستان و بلوچستان فرمانداری‌های شهرستان‌های چابهار و کنارک از اول آذرماه ۹۹ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای محدوده منطقه آزاد چابهار

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین سازمان منطقه آزاد چابهار، عبدالوحید پایدار افزود: پس از ابلاغ قانون توسعه افزایش محدوده منطقه آزاد چابهار در بهمن‌ماه 98 تعداد 65 روستا و پارچه آبادی در محدوده قانونی منطقه آزاد چابهار قرار می‌گیرد که پس‌ازآن برنامه‌ریزی برای ساماندهی امورات، خدمات‌رسانی به این روستاها در دستور کار قرارگرفته است.

پایدار اضافه کرد: این دوره‌های آموزشی باهدف آشنایی اعضای شوراها و دهیاران به قوانین و مقررات مرتبط به وظایف خود، افزایش کارایی و ارتقای دانش، بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری در روستاها و توانمندسازی جوامع محلی از طریق آموزش به مدیران محلی برگزارمی شود.

وی بیان کرد: عناوین دوره‌ها شامل آشنایی دهیاران و شوراها با وظایف و مقررات، گردشگری روستایی و ضوابط ساخت‌وساز در روستاهای منطقه آزاد می‌باشد که به شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره توسط دانشگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار اعطا می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied