شمانیوز
شما نیوز

مدیر کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی:

مسائل و درخواست های بیمه شدگان بدون مراجعه به واحدهای اجرایی رصد می شود

محمد باقر دشتگرد مدیر کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی با عباس اورنگ مدیرکل شهرستانهای استان تهران دیدار و گفتگو کرد.

مسائل و درخواست های بیمه شدگان بدون مراجعه به واحدهای اجرایی رصد می شود

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دشتگرد مدیر کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی در این دیدار با اشاره به تقدیر فعالیتهای تیم کارشناسی ارتباطات مردمی اداره کل شهرستانهای استان تهران گفت: هدف از حضور در واحدهای اجرایی (ادارات کل و شعب) مواجهه و احساس مسائل و مشکلات در لایه اجرای آن است تا با تحلیل مناسب ورودی ها و خروجی ها در انجام فرایند ها بهبود به وجود آوریم.

وی ادامه داد: به دنبال آن هستیم تا شرایطی را فراهم آوریم تا با استفاده از همکاران آگاه، فعال و با توانایی ویژه در واحدهای مشاوره و ارتباطات مردمی به عنوان چشم و گوش سازمان بتوانیم مسائل را در ابتدایی ترین مرحله رفع کنیم و با انجام این مهم حس رضایتمندی در مخاطبین ایجاد نمائیم. البته از زمان انتشار ویروس کرونا و فضایی که بوجود آورد ارائه خدمات غیرحضوری یک الزام بود و سازمان تامین اجتماعی با پیاده سازی خدمات خود در بستر الکترونیک زمینه لازم را در خدمت رسانی به هم میهنان گرامی و احقاق خواسته های قانونی آنان فراهم نمود.

دشتگرد در پایان تصریح کرد: پیاده سازی پروژه crm سازمان تامین اجتماعی با این  تکلیف صورت گرفت که رسیدگی به درخواستها، پیدا کردن علت و رفع امور مخاطبین تنها با یک تماس یا یک پیام صورت پذیرد و خوشبختانه سازمان تامین اجتماعی در رسیدن به آن قدمهای خوبی برداشته است.

در ادامه اورنگ، مدیرکل تامین اجتماعی شهرستانهای استان تهران گفت:سازمان با جامعه هدف گسترده ای روبرو است به طوریکه با تحت پوشش قرار دادن بیش از نیمی از هم میهنان عزیزمان و داشتن مراکز بیمه ای و درمانی مختلف با استفاده از نیروهای تحصیلکرده و متعهد با وجود تنوع فروان در خدمات، توانسته با مکانیزه کردن آنها گام بزرگی در پیاده سازی دولت الکترونیک بردارد.

وی افزود: مجموعه اداره کل شهرستانهای استان تهران همواره متقاضی و پیش قدم است تا در پیاده سازی طرح های سازمانی همراه باشد تا در بهبود فرآیندها و رسیدن به شرایط ایده آل به عنوان عضوی از این خانواده بزرگ به رسالت خود بپردازد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied