شمانیوز
شما نیوز

هتل ٥ ستاره آرامیس پلاس در کیش افتتاح شد

هتل 5 ستاره آرامیس پلاس" در زمینی به مساحت ١٥ هزار متر زیر بنای مفید توسط مرتضی بانک و با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح شد

هتل ٥ ستاره آرامیس پلاس در کیش افتتاح شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، هتل آرامیس پلاس در 9 طبقه با تعداد ۱۷۱  اتاق و 600 تخت و سه طبقه منفی، دارای پارکنیگ مسقف برای خودورهای میهمانان، استخر، سنا، سالن بدمینتون، بدن سازی، سالن همایش، کنفرانس، بیلیارد توسط مشاور رییس جمهور به بهره برداری رسید.

هتل آرامیس پلاس با دید بسیار خوب به سطح شهر و 4 آسانسور میهمان و یک آسانسور پانارومای شیشه ای و حدود یک هزار متر فود کورت و دید دریا و غروب کیش برای گردشگران فراهم شده است.

همچنین این مجموعه دارای 4 غرفه تجاری و 2 غرفه خدماتی و گردشگری و کانتر عکاسی و رنت کاری و رستوران مرکزی با ظرفیت 500 نفر است.

شایان ذکر است گشایش رسمی پارلمان زنان، رو نمایی از طرح مسکن ملی، سوگند نامه محیط زیست کیش، رونمایی از دومین ویژه نامه معماری ساختمان جزیره کیش، رونمایی از طرح جامع و رویداد نوآورانه" اینجا فردا است" از جمله برنامه های ویژه ۲۰ آبان " روز کیش" است.

گفتنی است در این مراسم، محمدعلی وکیلی سرپرست معاونت فرهنگی و گردشگری مناطق آزاد، سید محمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه ریاست، معاونین و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و مسئولان محلی حضور داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied