شمانیوز
شما نیوز

با اعمال محدودیت‌های کرونایی از ۲۰ آبان‌ماه

خدمات غیرحضوری ایساکو ادامه دارد

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو همزمان با اعمال محدودیت‌های جدید در آبان ماه امسال، به دلیل اوج‌گیری شیوع بیماری کرونا اعلام کرد، همچنان آماده ارایه خدمات به هموطنان به صورت غیرحضوری است.

خدمات غیرحضوری ایساکو ادامه دارد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ایساکو،  شرکت ایساکو به رغم محدود شدن فعالیت بیشتر مشاغل از ۲۰ آبان‌ماه، به عنوان گروه شغلی یک یعنی گروه «خدماتی و امدادی»، ارایه خدمات خود را با اولویت ارایه خدمات غیرحضوری، ادامه می‌دهد.

این مجموعه با راهکارهای اندیشیده شده، تا حد امکان نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگی‌ها را کاهش داده و با ارایه خدمات در محل مورد نظر مشتریان خدماتی همچون سرویس‌های دوره‌ای، راه‌اندازی خودرو در محل و انجام تعمیرات سبک و نیمه سنگین تعمیرگاهی را به انجام می‌رساند.

 مدیر عامل ایساکو در این خصوص گفت: این شرکت چندین سال است که با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، ارایه خدمات پس از فروش به صورت غیرحضوری را در محل مورد درخواست مشتریان اجرایی کرده است، از اسفند ماه سال گذشته همزمان با آغاز بیماری کوید ۱۹، برای خدمت‌رسانی مطمئن و رفع نگرانی‌های مشتریان، بر تنوع خدمات غیرحضوری خود در سراسر کشور افزوده است.

مهدی مونسان افزود: ایران‌خودرو همواره در شرایط بحرانی سعی داشته است که علاوه بر حسن اجرای وظایف خود، در مسوولیت‌های اجتماعی نیز در کنار هموطنان باشد و در دوران شیوع این بیماری نیز، با افزایش امکانات و ظرفیت‌های ارایه خدمات در محل، هم‌میهنان را به ماندن در خانه و مصونیت از بیماری تشویق می‌کند.

 وی در ادامه گفت: مشتریان می‌توانند پیش از مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت، با کسب اطلاع از مرکز پاسخگویی ایران خودرو به شماره  تلفن ۰۹۶۴۴۰ و یا مراجعه به اپلیکیشن ایساکو از خدماتی که به صورت غیرحضوری توسط امدادخودرو ایران، در محل قابل انجام است مطلع شده و درخواست دریافت خدمت خود را ثبت کنند. 

 مونسان در خصوص خدماتی که بدون نیاز به مراجعه به تعمیرگاه‌ها قابل ارایه به مشتریان است به تعویض باتری، تعویض روغن، تعویض شیشه، تعویض سوییچ، تعویض تسمه تایم و… با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی  اشاره کرد.

 وی همچنین از انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو درب منزل توسط تیم «سرویس در محل»، برطرف کردن مشکلات جزیی خودرو در زمان کوتاه توسط «امدادسریع» و همچنین انجام برخی تعمیرات نیمه‌سنگین همچون تعویض قطعات رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام و... توسط «امدادپلاس» خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied