شمانیوز
شما نیوز

در هفدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران

ذوب آهن اصفهان نشان ویژه مسئولیت اجتماعی را کسب نمود

براساس رای هیات داوران سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هفدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران ذوب آهن اصفهان از بین ۱۴۰ شرکت کننده موفق به دریافت نشان ویژه مسئولیت اجتماعی شد .


ذوب آهن اصفهان نشان ویژه مسئولیت اجتماعی را کسب نمود

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان؛ در مراسم اختتامیه این جشنواره که چهارشنبه 21 آبان ماه برگزار شد "نشان ویژه مسئولیت اجتماعی" به ذوب آهن اصفهان اهداء گردید .

دکتر هوشمند سفیدی دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در این خصوص گفت : این سمپوزیوم با توجه به شیوع بیماری کرونا ، به صورت مجازی برگزار شد و تنها شرکت های برتر در مراسم اختتامیه دعوت شدند . ضمن اینکه 1100 نفر از اعضاء انجمن جهانی روابط عمومی از 100 کشور و 800 نفر از ایران به صورت مجازی در این سمپوزیوم شرکت کردند .

وی افزود : فعالیت روابط عمومی ها در دوران شیوع کرونا  در هفت رشته مورد ارزیابی قرار گرفت . یکی از بخش های مهم ، مسئولیت اجتماعی بود که بر اساس گزارش شرکت ها مورد بررسی قرار گرفت . در این بخش میزان فعالیت شرکت ها در حوزه مسئولیت اجتماعی از جمله  فعالیت های زیست محیطی و مشارکت در کارهای عام المنفعه همچون مقابله با شیوع بیماری کرونا و... مورد ارزیابی قرار گرفت و در این راستا از سازمان هایی که بیشترین فعالیت را داشتند تقدیر شد و نشان ویژه نیز به ذوب آهن اصفهان رسید .

دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی یادآور شد : روابط عمومی ذوب آهن اصفهان که در بین روابط عمومی های سرآمد است ، در دوره های مختلف این جشنواره افتخارات بسیاری کسب کرده است و هر سال شاهد بهبود شرایط این واحد هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied