شمانیوز
شما نیوز

مجمع عمومی عادی سالیانه تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹ جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور دکتر یارعلی زاده نائب رئیس هیئت مدیره و اعضای هئیت مدیره تعاونی مصرف کارکنان در سالن اجتماعات اکسین برگزار گردید.

مجمع عمومی عادی سالیانه تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاداکسین خوزستان، سه شنبه ۲۰ آبان ۹۹ جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور دکتر یارعلی زاده نائب رئیس هیئت مدیره و اعضای هئیت مدیره تعاونی مصرف کارکنان در سالن اجتماعات اکسین برگزار گردید.

در این جلسه یارعلی زاده نایب رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان طی سخنانی ضمن تشکر از تحرکی که بین پرسنل و اعضای هیئت مدیره تعاونی برای سامان دادن به امورات این تعاونی به وجود آمده کارکنان را تشویق به عضویت هرچه بیشتر در تعاونی مصرف فولاد اکسین کرد تا رویکرد و کارکرد آن برای رفاه همه ی پرسنل محقق شود.

در بخش دیگری از این جلسه حسین ناطقی مدیر عامل تعاونی مصرف کارکنان برنامه ها و اهداف و چشم‌انداز آینده این تعاونی در سال ۹۹ اعلام کرد و آنها را در بخشهای مختلف برای حضار تحلیل نمود.

همچنین احمدی کاهکش رئیس هیئت مدیره تعاونی مصرف کارکنان اکسین گزارش عملکرد سال ۹۸ و صورتهای مالی تعاونی را بصورت پاورپوینت ارائه کرد.

گفتنی ست دستورات این جلسه به شرح ذیل بود:

۱- ارائه گزارش عملکرد هیئت مدیره در سال ۹۸

۲- ارائه گزارش عملکرد بازرسان در سال ۹۸

۳- طرح و تصویب صورتهای مالی و ترازنامه سال ۹۸

۴- طرح و تصویب بودجه پیشنهادی سال ۹۹

۵- انتخاب اعضای اصلی و علی البدل بازرس

۶- تعیین خط مشی آتی شرکت

۷- تغییرات اعضا و سرمایه

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied