شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

راهنمایی تخصصی خرید ویو استوری واقعی

در این مقاله قصد داریم شما را با سایت معتبر دیجی فالوور مرتبط با ویو استوری اینستاگرام رایگان آشنا کنیم. با همراه باشید.

راهنمایی تخصصی خرید ویو استوری واقعی

در این مقاله قصد داریم شما را با سایت معتبر دیجی فالوور  مرتبط با ویو استوری اینستاگرام رایگان آشنا کنیم. با همراه باشید.

 

همانطور که میدانید امروزه اینستاگرام در مقایسه با دیگر برنامه های فضای مجازی یکی از پرقدرت ترین برنامه های شبکه اجتماعی است. اینستاگرام علاوه بر مخاطب و طرفداران زیادی که دارد همچنین در بخش مارکتینگ نیز جزء یکی از تاثیرگذار ترین و قدرتمندترین برنامه ها در شبکه اجتماعی است. از جمله جذابیت های این شبکه ی اجتماعی پرطرفدار وجود تصاویری جذاب و قابلیت هدایت کردن مشتریان به فروشگاه های اینترنتی است که این امر موجب شده تا افراد عضو در این شبکه اجتماعی در پی بالا بردن بازدید پیج خود در این برنامه باشند.

 

به عبارتی با افزایش دادن تعداد دنبال کننده ها یعنی افزایش فالوور و بالا بردن بازدید پیج در این برنامه در واقع با این کار تعداد نفرات مشتریان خود را افزایش داده ایم. در آپدیت جدید اینستاگرام نیز قابلیت تبدیل کردن پیج افراد به یک پیج کاری و فروشگاه کامل نیز وجود دارد. همچنین یکی از مهمترین موضوعات در اینستاگرام افزایش بازدید استوری است.

 

 

5l2a5817-copy-f172e1d484

 

ویو استوری اینستاگرام چیست؟

ویو استوری به تعداد نفراتی که استوری شما را تماشا کرده اند میگویند. تعداد افرادی که استوری را بازدید کرده اند فقط به افرادی که صاحب پیج هستند نمایش داده میشود که در در قسمت پایین و سمت چپ استوری قرار دارد.

 

افزایش تعداد بازدید استوری در اینستاگرام چه کاربردی دارد؟

 باید بگوییم وقتی که تعداد خرید بازدید استوری شما افزایش یابد این بازدید به شما کمک میکند که خدمات و محصولاتتان بهتر دیده شده و بازخورد بهتری نیز داشته باشد. جالب است بدانید که اگر قوانین استوری گذاشتن را به خوبی رعایت کنید استوری شما در اکسپلور اینستاگرام قرار میگیرد و قرار گرفتن استوری شما در اکسپلور باعث می شود که بازدید استوری شما نیز افزایش چشمگیری داشته باشد. افرادی که از این قابلیت جذاب و کاربردی اینستاگرام استفاده می کنند گاهی اوقات ممکن است تعداد بازدید استوری آنها کاهش یابد و این مشکل علامت سوال بزرگی در ذهن آنها به وجود بیاورد و به فکر راه حلی برای حل این مشکل و افزایش یافتن بازدید کننده ها باشند.

 

دلایل کاهش بازدید استوری اینستاگرام؟

 دلایل متنوعی می تواند باعث کاهش یافتن بازدید استوری در اینستاگرام شود. هنگامی که استوری های شما برای کاربران نمایش داده نشود به مرور زمان استوری شما در آخرین استوری های قابل نمایش در پیج کاربر قرار می گیرد و با گذشت زمان این موضوع بدتر نیز خواهد شد. ما در ادامه به راه حل این مشکل خواهیم پرداخت.

 

آشنایی با تجربه کاربری فالوورهای اینستاگرام

تجربه و تحقیقات نشان میدهند زمانی که کاربران وارد اینستاگرام میشوند اولین کاری که میکنند استوری ها را تماشا می کنند. پس استوری نسبت به پست در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است. قبلا افراد در اینستاگرام فقط از طریق روش های زیر می توانستند استوری ها را ببینند که این روش ها عبارتند از:

  • قبلا فالوور های شما فقط از روش فید استوری میتوانستند استوری های شما را ببینند.
  • در صورت عمومی بودن صفحه ی شما هر فردی که وارد پیج شما میشد میتوانست استوری شما را تماشا کند.
  • به مرور زمان با استفاده از هشتگ هایی که مورد نظرشان بود میتوانستند شما را پیدا کنند.
  • به مرور زمان با استفاده از موقعیت ها نیز می توانستند شما را پیدا کنند.

مواردی که ذکر شد مربوط به قابلیت های بازدید استوری در نسخه های قبلی اینستاگرام بود. امروزه در نسخه های جدید اینستاگرام استوری ها در بخش جذاب عمومی نیز قابل نمایش است که این قابلیت جدیدا به اینستاگرام اضافه شده است. با توجه به این مسائل نمی توان یک سند و دلیل قطعی برای افزایش دادن بازدید استوری اینستاگرام آورد. اما نگران نباشید ما در ادامه به بررسی بهترین روش ها برای رسیدن به این هدف یعنی افزایش بازدید اینستاگرام میپردازیم.

 

بازدید استوری اینستاگرام بخریم یا نخریم؟

افراد بسیاری به دنبال خرید ویو ایرانی هستند و سایت های بسیاری هم در این زمینه وجود دارند. به عبارت دیگر این افراد هزینه های مشخصی را پرداخت می کنند و در رابطه با مقدار هزینه ای که کرده اند به تعداد چند هزار یا چند صد نفر بازدید دریافت می کنند. همچنین از برنامه هایی تحت عنوان بازدید استوری نیز استفاده می کنند.

اما پیشنهاد ما به شما این است که روش های دیگری را برای بازدید استوری به کار ببرید. به دلیل اینکه قطعا هدف شما به فروش رساندن محصول و خدمات است و صرفا افزایش دادن بازدید استوری تاثیری در میزان فروش شما نخواهد داشت زیرا ممکن است افزایش دادن بازدید از روش خرید بازدید شامل افراد واقعی نباشد. به طور کلی ما روش های بعدی را جهت افزایش بازدید واقعی به شما توصیه می کنیم.

 

  1. افزایش بازدید استوری اینستاگرام رایگان با استفاده از هشتگ ( # ):

معمولا افراد با استفاده از هشتگ یک موضوع خاص را جستجو می کنند. از این رو برای افزایش بازدید هم در پست و هم در استوری میتوان از این روش استفاده کرد. یکی از بهترین روش ها استفاده از هشتگ ترند است که هم در اینستاگرام و هم در توییتر بسیار کاربردی است. برای مثال هشتگ های #Trump و #ترامپ جزء هشتگ های ترند هستند که امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. اما باید استفاده از این هشتگ ها مرتبط با موضوع استوری شما باشد. در هر صورت استفاده کردن از هشتگ ترند باعث افزایش بازدید استوری میشود.

  1. افزایش بازدید استوری اینستاگرام با استفاده از لوکیشن ( Location ):

برای مثال اگر فردی به دنبال موقعیت خاصی باشد و استوری شما هم شامل آن موقعیت مکانی باشد برای فرد نمایش داده می شود.

  1. افزایش ویو استوری اینستاگرام رایگان با استفاده از منشن ( Mention )

برای مثال شما یک محصول را فروخته اید و یک شخص معروف در اینستاگرام که فالوور های بالایی دارد آن محصول را از شما خریداری کرده است. اگر شخص مورد نظر را در استوری خود منشن کنید و وی استوری شما را ببیند از این طریق استوری شما برای فالوورهای آن شخص هم نمایش داده می شود و بر تعداد بازدید استوری شما افزوده میشود.

 

در این مقاله روش هایی را جهت افزایش ویو استوری اینستاگرام رایگان به شما عزیزان آموزش دادیم. از این روش ها استفاده کنید تا شاهد نتایج رضایت بخشی باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ما سایت معتبر  را نیز به شما معرفی میکنیم که با داشتن تیمی حرفه ای و کاردرست در این زمینه میتواند بالاترین ویو استوری اینستاگرام رایگان را برای پیج شما به ارمغان بیاورد.  

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied