شمانیوز
شما نیوز

در حاشیه بیست و هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه منطقه آزاد قشم؛

تجلیل از فعالان ورزشی و زیست محیطی بومی و بانوی هنرمند قشمی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه بیست و هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه این منطقه از فعالان ورزشی و زیست محیطی بومی و بانوی هنرمند قشمی تجلیل کرد.

تجلیل از فعالان ورزشی و زیست محیطی بومی و بانوی هنرمند قشمی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم،  حمیدرضا مومنی، ضمن تقدیر از فعالیت های زیست محیطی کمیته موج سواری سازمان منطقه آزاد قشم بیان داشت: برنامه های منسجم پاکسازی سواحل غرب جزیره و دریا توسط جوانان ورزشکار و بومی به فرهنگ سازی حفظ محیط زیست و توسعه ورزش کمک می کند.

وی اقدامات سمن ها و گروه‌های اجتماعی و ورزشی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: سازمان باید با ساماندهی مجموعه ها و جهت دهی مناسب، همچنین فراهم کردن امکانات و تجهیزات، علاقمندان به چنین فعالیت هایی را تشویق کند تا با اجرای برنامه های اینچنینی به کمک جامعه جزیره، فضای مناسب و پاکیزه ای برای ساکنان و گردشگران فراهم شود.

مومنی همچنین با تجلیل از اقدام بانوی هنرمند قشمی برای ترسیم نقاشی های زیبا بر دیوارهای شهر قشم عنوان داشت: تحول سیما و منظر شهری با دیوارنگاره های دختر هنرمندمان، باعث تلطیف روحیه شهروندان و جلوه های بصری زیبایی شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از این بانوی هنرمند خواست تا با تشکیل گروهی از هنرمندان خلاق به کار زیباسازی دیوارهای شهر ادامه دهد و اضافه کرد: مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم نیز با فراهم کردن امکانات و لوازم مورد نیاز در این فعالیت مشارکت دارد.

شایان ذکر است، در این مراسم از حسن شریفی، رییس کمیته موج سواری منطقه آزاد قشم و دو تن از اعضای این کمیته، همچنین حدیث اسلامی، بانوی هنرمند دیواره نگار با اهدای لوح های سپاس، تجلیل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied