شمانیوز
شما نیوز

تقدیر و قدردانی از فعالان گردشگری و اداره اماکن در روز کیش

مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت گرامی داشت 20 آبان "روز کیش" با حضور در مراکز گردشگری و اداره اماکن جزیره کیش از فعالان این حوزه تقدیر و قدردانی کرد

تقدیر و قدردانی از فعالان گردشگری و اداره اماکن در روز کیش

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی ابراهیمی مدیر نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری این سازمان گفت: فعالان و روسای جوامع هتلداران، کلوپداران دریایی، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و مراکز پذیرایی کیش با وجود گسترش شیوع بیماری کرونا که بیشتر فعالیت حوزه های گردشگری کشور متوقف شده بودند، تلاش زیادی در ایجاد تعادل میان کسب و کار و حفظ سلامتی مردم داشتند. از این رو در اقدامی نمادین با اهدای گل و لوح تقدیر، از تلاش‌ها و زحمات آنان قدردانی شد.

وی افزود: این مراکز در راستای آگاهی بخشی به عموم جامعه از خطرات ناشی از ویروس کووید19 و رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی شورای سلامت کیش و حفظ فاصله گذاری اجتماعی؛ آماده پذیرای گردشگران و مسافران در این منطقه هستند.

علی ابراهیمی بر اهمیت نقش اداره اماکن کیش در همراهی بازرسان بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت به منظور نظارت های حداکثری از اماکن عمومی در سطح شهر تاکید کرد و گفت: اداره اماکن کیش همواره پیشگام و همراه با مدافعان سلامت این منطقه در کنترل بیماری کرونا میان اقشار مختلف جامعه نقش مهمی را ایفا می کند و قدردانی از فعالان گردشگری و همچنین اداره اماکن در راستای مسئولیت اجتماعی سازمان صورت گرفت.

جزیره کیش، دومین جزیره بزرگ خلیج فارس در استان هرمزگان و از مراکز مهم گردشگری ایران است. شکل این جزیره، بیضی‌مانند است و در ۱۲کیلومتری کرانه شیب کوه جای گرفته ‌است.

جزیره کیش از شمال به سرزمین پیوسته ایران، از شرق به تنگه هرمز، از جنوب به کشور امارات متحده عربی و از غرب به کشورهای بحرین و عربستان منتهی می‌شود.

سالانه به ‌طور متوسط، بیش از دومیلیون نفر گردشگر به این جزیره زیبا سفر می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied