شمانیوز
شما نیوز

دشتی اردکانی در گفتگو با شمانیوزتاکید کرد:

ارز آوری قابل توجه شرکت معدنی وصنعتی چادرملو در شرایط تحریم ها

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در شرایطی که شدیدترین تحریم ها علیه ایران وضع شده، توانسته است ارزآوری قابل توجهی برای کشور داشته باشد.

ارز آوری قابل توجه شرکت معدنی وصنعتی چادرملو در شرایط تحریم ها

محمدرضا دشتی اردکانی، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شما نیوز، درباره اهمیت و نقش شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در توسعه اقتصادی منطقه و کشور گفت: شرکت صنعتی و معدنی چادرملوتأثیرات بسزایی را در کل استان یزد داشته است خصوصاً در حوزه شهرستان اردکان آثار اقدامات مثبت این شرکت مشاهده می شود.

 

وی افزود: ما در بحث بیماری کرونا شاهد این بودیم که واقعاً شرکت چادرملو با تمام امکانات به میدان مبارزه با کرونا آمد و با کمک هایی که به بیمارستان های استان یزد و شهرستان اردکان داشت، توانستیم تا حدود زیادی این بیماری را که واقعاً جان همه انسان ها را تهدید می کند، مدیریت کنیم.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم بیان کرد: شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در حوزه اشتغال زایی و درآمدزایی برای کشور بسیار خوش درخشیده است. این شرکت برروی پروژه های مهمی سرمایه گذاری کرده است که نمونه بارز آن انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران است.

 

دشتی اردکانی درخصوص نحوه عملکرد مهندس ناصر تقی زاده مدیرعامل محترم شرکت صنعتی و معدنی چادرملو گفت: از زمانی که مدیریت جدید چادرملو اداره این شرکت را در دست گرفته است ، اقدامات مثبتی در سال جاری صورت پذیرفته و همچنین جلسات مختلفی را با ایشان برگزار کرده ایم و امیدواریم که این شرکت بتواند به مطالبات مردم و نمایندگان استان عمل کند.

 

وی با اشاره به ارزآوری شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در شرایط تحریمی گفت: شرکت صنعتی و معدنی چادرملو در شرایطی که شدیدترین تحریم ها علیه ایران وضع شده، توانسته است ارزآوری قابل توجهی برای کشور داشته باشد و همچنین در مدیریت واردات بسیاری از کالاها اثرگذاری مثبتی داشته است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied