شمانیوز
شما نیوز

اطلاعیه مهم صندوق هستی بخش آگاه

صندوق هستی بخش آگاه از آغاز فعالیت خود، به بازدهی بیش از 2200 درصد دست یافته است که ضمن کاهش ریسک ، حفظ ارزش دارایی ها در برابر تورم را نیز داشته است .

اطلاعیه مهم صندوق هستی بخش آگاه

اختصاصی آگاه پرس – پیروی انتشار خبر«پرسودترین صندوق‌های ETF بورس کدامند؟» در برخی از رسانه ها در خصوص میزان بازدهی صندوق قابل معامله هستی بخش آگاه، شرکت سبد گردان آگاه به اطلاع می‌رساند به دلیل اختلالات نرم افزارشرکت پشتیبان، بازدهی صندوق هستی بخش آگاه به اشتباه نمایش داده می شود.

این صندوق در تاریخ ۱۸ شهریور ماه سال ۱۳۹۹ ضمن تعدیل قیمت هر واحد سرمایه گذاری به یک چهارم، تعداد واحدهای هر سرمایه گذار را چهار برابر نمود. این تجزیه واحدها برای اولین بار در صندوق های قابل معامله در بورس با هدف «افزایش نقدشوندگی»، «امکان خرید با مبالغ کمتر» و «سهولت در معاملات» انجام شد.

همکاران ما در تلاش برای رفع مشکل سایت هستند.

شایان ذکر است صندوق هستی بخش آگاه در تاریخ ۰۱/۰۹/۱۳۹۴ با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت خود را به منظور مدیریت دارایی‌های خرد و کلان سرمایه‌گذاران به عنوان صندوق قابل معامله در بورس آغاز نموده است.

از جمله مزایای صندوق هستی بخش آگاه میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

مدیریت حرفه‌ای:  بکار گیری از متخصصان و مدیران با تجربه موجب کسب بیشترین بازدهی برای سرمایه گذاران خواهد شدو موجب کاهش ریسک در بازار سرمایه می شود.

 

نقدشوندگی بالا: وجود رکن بازارگردان در صندوق قابل معامله هستی بخش آگاه، نگرانی سرمایه‌گذار را از بابت نقد شوندگی برطرف می‌کند، زیرا نقش بازارگردان جلوگیری از انتظار سرمایه‌گذاران در صف‌های خریدوفروش سنگین است.

بازدهی مناسب: صندوق هستی بخش آگاه از آغاز فعالیت خود، به بازدهی بیش از ۲۲۰۰ درصد دست یافته است که ضمن کاهش ریسک ، حفظ ارزش دارایی ها در برابر تورم را نیز داشته است .

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied