شمانیوز
شما نیوز

کانال بروزرسانی اینترنت بانک غیرفعال بانک مسکن

مشتریان بانک مسکن در صورتی که به دلیل غیرفعال شدن اینترنت بانک خود، امکان استفاده از سرویس های غیرحضوری را ندارند، با یک روش ساده مجددا می توانند سامانه همراه بانک خود را فعال کنند.

کانال بروزرسانی اینترنت بانک غیرفعال بانک مسکن

به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، اگر یک مشتری بانک مسکن همراه بانک را نداشته و اینترنت بانک وی نیز به علت عدم استفاده طولانی مدت غیرفعال شده، به راحتی می تواند از خدمات غیرحضوری بانک مسکن استفاده کند.

 

برای این منظور مشتری برای فعال کردن مجدد اینترنت بانک باید با مراجعه به یکی از شعب بانک مسکن نسبت به دریافت رمز جدید اینترنت بانک خود اقدام کند.

 

همچنین مشتری می تواند از قسمت پیشخوان همراه کارت استفاده کرده و با اضافه کردن کارت های خود شامل مسکن کارت یا کارت های متصل به شبکه شتاب در سامانه از سرویس های خرید شارژ و پرداخت قبوض استفاده کند. در عین حال با مراجعه به یکی از شعب بانک مسکن و تکمیل فرم های مربوطه اقدام به فعال کردن سامانه همراه بانک خود و مشخص کردن حساب یا کارت های موردنظر در سامانه مذکور کند.

 

مطابق با سازوکار پیش بینی شده ، اگر مشتری جزو آن دسته از افرادی باشد که قبلا همراه بانک ( نسخه قدیم) را فعال کرده اما هم اکنون همراه بانک را برروی هیچ یک از سیستم های خود ندارد از یک کانال می تواند مجددا این دسترسی را برقرار کند.

 

به این شکل که مشتری می تواند از طریق سایت بانک به آدرس www.bank-maskan.ir مراجعه و به منوی خدمات الکترونیک مراجعه و سپس از طریق گزینه خدمات مبتنی بر تلفن و تلفن همراه به قسمت سامانه همراه بانک وارد شود. در این مرحله با بارگذاری فایل نصبی همراه بانک ، و با دریافت نام کاربری و رمز عبور همراه بانک جدید، می تواند از امکانات کامل این برنامه استفاده کند. البته این نکته برای مشتریان بانک مسکن قابل توجه است که اگر مشتری در همراه بانک نسخه قدیمی فقط از سرویس های عمومی همچون خرید شارژ یا پرداخت قبوض استفاده می کرده، در نسخه جدید می تواند با مراجعه به بخش پیشخوان از همین دو نوع خدمات استفاده کند. در غیر اینصورت اگر مشتری خواستار استفاده از امکانات کامل همراه بانک بانک مسکن است می بایست به شعبه مراجعه و نسبت به فعالسازی سرویس ویژه همراه بانک خود اقدام کنند.

 

به این ترتیب با استفاده از این سرویس مشتریان بانک مسکن می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز به راحتی از هر نقطه‌ای که به اینترنت دسترسی دارند، به تمام حساب‌های متمرکز خود در بانک مسکن دسترسی داشته و از خدمات گوناگونی بهره‌مند شوند. نکته مهم برای استفاده کنندگان این سرویس غیرحضوری بانک مسکن آن است که تمامی مشتریان در فضایی عملیات بانکی خود را انجام می دهند که دارای گواهینامه امنیت بین المللی (SSL) است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied