شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل بانک سینا:

وصول مطالبات و فروش املاک مازاد بانک سینا اولویت ۶ ماهه دوم سال ۹۹

مدیرعامل بانک سینا اولویت این بانک در ۶ ماهه دوم سال ۹۹ را وصول مطالبات و فروش املاک مازاد اعلام کرد.

وصول مطالبات و فروش املاک مازاد بانک سینا اولویت ۶ ماهه دوم سال ۹۹

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک سینا؛ دکتر ایمانی با بیان آنکه اهداف بانک سینا در ۶ ماهه اول سال با تلاش‌ها و مساعی کارکنان در شرایط فعلی و سخت کرونا محقق شده است، گفت: استراتژی بانک سینا در شش ماهه اول سال ۹۹ عمدتاً بر پرداخت تسهیلات و افزایش نسبت مصارف به منابع استوار بود که این روند در نیمه دوم سال جاری نیز در کنار اولویت‌های اعلام شده تداوم خواهد داشت.

وی با بیان آنکه سرمایه انسانی، پایه و سنگ بنای موفقیت سازمانی است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی کارآمد، دانشی، متعهد و باانگیزه عاملی مهم در موفقیت و تعالی سازمانی است و مدیریت نیز در راستای ایجاد و تقویت انگیزه کارکنان، یکی از وظایف مهم خود را توجه به امور رفاهی و معیشتی آنها با توجه به تنگناهای اقتصادی موجود می‌داند. چنانکه در این بانک تاکنون اقدامات خوبی در زمینه ارتقاء شغلی و معیشتی کارکنان صورت گرفته و با اجرای طرح طبقه بندی مشاغل نیز بسیاری از محدودیت‌های موجود رفع خواهد شد. مدیرعامل بانک سینا در ادامه با اشاره به اهمیت تفویض اختیار در پیشبرد فعالیت ها گفت: تفویض اختیار سبب می‌شود تا زمان بیشتری برای برنامه‌ریزی، سازماندهی و تحلیل فرصت های کسب و کار فراهم گردد و عملکرد بهتری رقم بخورد. تجربه ای که در تفویض اختیار به مدیریت های مناطق بانک برای تعامل با مشتریان، نحوه تجهیز و تخصیص منابع، وصول مطالبات و سایر فعالیت ها صورت گرفت، اتفاقات مثبت و مطلوبی را رقم زد و انتظار است که مدیران واحدها نیز این رویه را با توجه به اثرات مثبتی که در تقویت اعتماد، خودباوری و انگیزه کارکنان دارد، بیش از پیش عملیاتی سازند.

وی همچین از ایفای مسئولیت های اجتماعی به عنوان یک ضرورت یاد کرد و اظهار داشت: بانک سینا با همکاری بنیاد علوی و پرداخت وام قرض الحسنه به کسب و کارهای آسیب دیده از طریق اجرای طرح های مهرآفرین، نیکو و مواسات، اقدامات مناسبی را در این زمینه انجام داده است. این بانک اخیرا طرح های قرض الحسنه جدیدی را نیز برای حمایت از بیماران بی بضاعت به ویژه آسیب دیده از کرونا، خانواده های معظم شهدای مدافع حرم، مرزبانان و همچنین مدافعان سلامت شامل پرستاران شاغل در بخش های کرونا در بیمارستانها و مددکاران فعال در آسایشگاه های بهزیستی، اجرایی ساخته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied