شمانیوز
شما نیوز

آمادگی بانک توسعه صادرات برای مرمت و توسعه پروژه های عتبات مقدسه

بانک توسعه صادرات در پی انعقاد تفاهم نامه منعقده با ستاد بازسازی عتبات عالیات برای مرمت و توسعه پروژه های عتبات مقدسه در خارج از کشور اعلام آمادگی کرد.

آمادگی بانک توسعه صادرات برای مرمت و توسعه پروژه های عتبات مقدسه

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، برهمین اساس ایجاد زمینه و بستر مناسب برای مشارکت مالی اشخاص حقیقی و حقوقی در جذب و تامین هزینه های طراحی وساخت، مرمت و توسعه پروژه های عتبات مقدسه در خارج از کشور و همچنین گسترش سطح کمی و کیفی همکاری ها در دستورکار قرار خواهد گرفت.

 

براساس تفاهم نامه منعقده فی ما بین بانک توسعه صادرات ایران و ستاد بازسازی عتبات عالیات، بانک متعهد می شود خدمات مورد نیاز اجرای این تفاهم نامه را در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا، آئین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی مربوطه و منطبق با مقررات و ضوابط جاری خود را ارائه کند.

 

این تعهدات شامل قبول وجوه نقد اشخاص از طریق مراجعه به شعب و واریز به صورت برخط به حساب ستاد، تسهیل امر انتقال وجوه، تسهیل دسترسی ستاد به حساب های افتتاحی و سایر خدمات بانکی می شود.

 

گزارش طرح ها و پروژه های در دست اقدام و همکاری با بانک جهت تسهیل اخذ مجوزات مورد نیاز از دستگاه های ذیربط نیز از وظایف ستاد بازسازی عتبات عالیات است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied