شمانیوز
شما نیوز

نخستین پروژه مشترک بنیاد خیریه "مه‌بان"و سازمان منطقه آزاد چابهار؛

ساخت مدرسه دخترانه روستای وشنام دری در بخش مرکزی شهرستان چابهار

مدیرعامل بنیاد خیریه "مه‌بان" منطقه آزاد چابهار گفت: کار ساخت مدرسه دخترانه وشنام دری در بخش مرکزی شهرستان چابهار برای استفاده بیش از ۴۰ دانش‌آموز دختر مجموعه روستاهای وشنام¬ها به‌عنوان نخستین پروژه مشترک این بنیاد و سازمان منطقه آزاد چابهار آغازشده است.


ساخت مدرسه دخترانه روستای وشنام دری در بخش مرکزی شهرستان چابهار

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار؛ المیرا اجاقی در حاشیه بازدید مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار، افزود: این پروژه یک مدرسه متوسطه اول با زیربنای ۴۴۰ مترمربع است که با تکمیل آن تمامی دختران بیست‌وپنج روستای اطراف می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

اجاقی ادامه داد: در حال حاضر بیش از نیمی از پروژه ساخت مدرسه برای مجموعه وشنام‌ها تکمیل گردیده و امیدواریم با حمایت و مشارکت همیشگی مردم هرچه زودتر مدرسه به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: از دیگر پروژه‌هایی که در اولویت ساخت قرار دارد، مرکز نگهداری دائمی دختران فاقد سرپرست مؤثر و بی‌سرپرست است که برای این پروژه زمینی با مساعدت شهرداری بندر چابهار، اداره راه و شهرسازی و سازمان منطقه آزاد چابهار در اختیار بنیاد قرارگرفته که با همکاری و همراهی نیکوکاران و لطف خداوند می‌توانیم این مرکز را نیز به بهره‌برداری برسانیم.

اجاقی در مورد فعالیت بنیاد خیریه "مه‌بان" در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا گفت:" در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا با توزیع بیش از ۷۵ هزار ماسک، ۵۰۰ دست گان بیمارستانی و ۱۰۰۰ شیلد محافظ صورت در بین مردم مناطق کم برخوردار و کادر درمانی استان سعی کردیم در کاهش شیوع بیماری قدمی برداشته باشیم.

وی گفت: توزیع بسته‌های ارزاق در بین خانوارهایی که بیماری کوید-۱۹ سفره‌هایشان را کم رونق کرده بود در طول ماه مبارک رمضان از دیگر فعالیت‌های این بنیاد بوده است."

مدیرعامل بنیاد خیریه "مه‌بان"تأکید کرد:" آنچه مسلم است باید برای بهبود وضعیت هم‌وطنانمان هرکدام به سهم خود قدمی برداریم. بنیاد خیریه" مه‌بان" هم تا آنجا که در توان دارد در این مسیر پربرکت هم‌قدم دلسوزان و نیک‌اندیشان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied