شمانیوز
شما نیوز

تقدیر وزیر بهداشت از مدیر عامل فولاد خراسان

دکتر نمکی، وزیر «بهداشت درمان و آموزش پزشکی» از مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان به خاطر نقش آفرینی وی در مقابله بحران شیوع کرونا قدردانی کرد.

تقدیر وزیر بهداشت از مدیر عامل فولاد خراسان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان؛ دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت در پیام قدردانی خود خطاب به کسری غفوری، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان، به پاس کمک های انسان دوستانه در رفع مشکلات و یاری همنوعان در بحران شیوع کووید19 صمیمانه سپاسگزاری کرده و از خداوند برای وی سعادت دنیا و آخرت مسالت نمود.

وزیر «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» در این پیام قدردانی، با بیان این که «همت و تلاش در راستای خدمت به همنوعان موهبتی الهی است»،  خاطر نشان کرد: « حُسن تدبیر و نیّت جنابعالی در خصوص انجام امور خیریه در روزهای سختی که سلامت و امنیت روانی جامعه با ویروس کرونا در التهاب و نگرانی است، به یقین در زمره فعالیت های ماندگار خواهد بود.»

مجتمع فولاد خراسان از نخستین روزهای شیوع پاندمی کرونا، در راستای تامین نیازهای اقشار آسیب دیده از این بحران، رفع کمبود تجهیزات و ملزومات مدافعان سلامت و کادر درمان و تامین برخی از نیازهای درمانی ضروری نظیر اکسیژن برای بیماران دارای وضعیت حاد تنفسی و... اقدام کرده است.

2M0A1872

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied