شمانیوز
شما نیوز

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد:

ضرورت گسترش زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری برای ارتقای ارائه خدمات درمانی

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی، بر ضرورت تجهیز مراکز درمانی به سامانه های نرم افزاری و بهبود شرایط سخت افزاری در استان تاکید کرد.

ضرورت گسترش زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری برای ارتقای ارائه خدمات درمانی

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا، علی بدرشکوهی در جلسه هماهنگی بیمه سلامت آذربایجان شرقی با بیمه های درمان تکمیلی با اشاره به قانون برنامه ششم در خصوص بیمه سلامت، با تاکید بر لزوم تجهیز درمانگاه ها به سامانه سپاس ادامه داد: در برخی موارد گزارشاتی مبنی بر عدم دسترسی به اطلاعات این سامانه داده می شود و این مشکلات باید هرچه سریعتر رفع شوند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی پیشنهاد برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده و اطلاع رسانی به جامعه هدف در راستای آشنایی بیشتر با فرایندها و جلوگیری از سوء استفاده ها را مطرح کرد و گفت: کاهش زمان رسیدگی به اسناد و افزایش دقت در درمان مهم ترین مزیت اجرای پروژه های الکترونیکی در استان است.

بدرشکوهی هم چنین اجرای برنامه های الکترونیک در این برهه از زمان را بسیار مهم دانست و افزود: باید تا می توانیم مانع از تردد مردم در شهر و تجمع در مراکز درمانی شویم. به طوری که در جلسات ستاد استانی مقابله با کرونا نیز به این امر تاکید می شود.

وی تاکید کرد: طبیعی است که نواقصی در اجرای پروژه ها وجود دارد، در بحث بیمه سلامت هم ایرادات کوچکی دیده می شود که از آن جمله می توان به دریافت کد اشاره کرد و به نظر من می توان با بهبود بستر اینترنتی، نیاز به دریافت کد دستی یا کپی کاغذ را حذف کرد.

بدرشکوهی از اعلام حمایت استانداری در رابطه با تسهیل شرایط فعالیت در اداره کل بیمه سلامت استان خبر داد و تاکید کرد: این مجموعه در سلامت کامل اداری در حال خدمت رسانی به مردم است و ما قدردان اهتمام این عزیزان در راستای درمان مردم و سلامت جامعه هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied