شمانیوز
شما نیوز

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد:

رویکرد شایسته بیمه سلامت درخدمت رسانی به روستاییان

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: سازمان بیمه سلامت تلاش می کند، با نگاه شایسته به روستاییان بخش بسیاری از مشکلات اقشار محروم را درکشور حل کند.

رویکرد شایسته بیمه سلامت درخدمت رسانی به روستاییان

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا؛ غلامرضا منتظری گفت: یکی از مسائل مهم در زندگی انسان ها نعمت سلامتی بوده و آسایش و آرامش انسان ها به میزان سلامتی آن ها گره خورده است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا درمجلس شورای اسلامی افزود: حالات انسان در تمام روزها و شب ها یکسان و یکنواخت نیست و ممکن است طراوت و شادابی آن ها به دلایل عدم مراقبت و شرایط زیست محیطی دچار چالش شود و در این چنین مواردی قلمرو نگاه همه افراد به چتر حمایتی بیمه است و در میان بیمه‌های کشور، بیمه سلامت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

منتظری بیان کرد: بیمه سلامت چتر مهر و محبت خود را بر سر اقشار مختلف جامعه با مهرورزی و وسعت نظر باز کرده است.

وی گفت: این سازمان تلاش کرده بخش زیادی از جمعیت گلستان را تحت پوشش قرار دهد و نقطه قوت آن نگاه شایسته ای است که به ساکنان روستاها دارد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: بافت جمعیتی روستایی گلستان بر بافت شهری غلبه داشته، لذا باید توجه ویژه به روستاییان شده تا مشکلات آن ها کاهش یابد.

منتظری تاکید کرد: در فصل بودجه تلاش می کنیم، دغدغه ها و موانع موجود در برنامه های بیمه سلامت در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم کاهش پیدا کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied