شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بلیط هواپیما تبریز سیستمی بخریم یا چارتر

خرید بلیط هواپیما تبریز گزینه‌ای عالی برای سفر به شهر اولین‌ها و لذت‌بردن از طبیعت زیبا و بناهای تاریخی این شهر است.

D

بلیط هواپیما تبریز سیستمی بخریم یا چارتر

 

تبریز یکی از شهرهای مهم ایران است که موقعیت مرزی و قرارگیری آن با آسیای میانه به اهمیت فراوان تبریز افزوده است. همین امر باعث شده است تا مسافران گوناگونی از طریق هواپیما و خرید بلیط هواپیما تبریز وارد این شهر شوند.

تبریز علاوه بر موقعیت خاص جغرافیایی خود، دارای اهمیت تاریخی است و تاریخ چندین هزارساله تبریز بر بعد گردشگری آن تأثیرگذار بوده است. به همین دلیل مسافران زیادی وارد این شهر می‌شوند که بلیط هواپیما تبریز فروش بالایی دارد.

همراه این مطلب باشید تا درباره بلیط هواپیما تبریز بیشتر بدانید.

 

انواع بلیط هواپیما تبریز

 

شما برای سفر به تبریز معمولاً کدام‌یک از انواع بلیط هواپیما تبریز را خریداری می‌کنید؟

 

بلیط چارتر تبریز

 

اگر در فصول کم‌مسافر به تبریز سفر می‌کنید، با خیالی راحت به سراغ خرید بلیط چارتر تبریز بروید؛ زیرا این نوع بلیط دارای نوسان قیمتی زیادی است و زمانی که متقاضی سفر کم باشد، بلیط ارزان‌تر می‌شود. درحالی‌که در فصول پرمتقاضی گران‌تر به فروش می‌رسد. خرید آن در روزهای نزدیک به پرواز امکان‌پذیر است.

بلیط چارتر در حقیقت بدین شکل ایجاد می‌شود که یک چارترکننده اقدام به پیش‌خرید بلیط‌های یک مسیر مشخص از یک هواپیما می‌کند. قیمت‌گذاری، فروش و تدوین قوانین مربوط به کنسلی بلیط چارتر نیز به عهده خود آژانس چارترکننده است. چارترکنندگان در مسیرهای پرطرفداری همچون تبریز فعال هستند و بلیط چارتر از برخی شهرها به‌صورت روزانه و در برخی دیگر به‌صورت دوره‌ای تعریف می‌شود.

 

چه زمانی بلیط چارتر تبریز را ارزان بخرم؟

 

آب‌وهوای تابستان‌های تبریز بسیار خوشایند است؛ به همین دلیل بیشتر گردشگران این فصل را برای سفر به تبریز انتخاب می‌کنند. بنابراین باید در تابستان قید بلیط چارتر هواپیما ارزان تبریز را بزنید. حال اگر شرایط آب‌وهوایی برایتان اهمیتی ندارد و صرفاً به‌دنبال بلیط هواپیما تبریز با قیمتی ارزان هستید، پیشنهاد می‌کنیم در فصول سرد سال مخصوصاً زمستان به تبریز سفر کنید. سرمای تبریز در بعضی از روزهای زمستان به‌قدری زیاد است که به قول معروف استخوان‌سوز می‌شود و تحملش برای بسیاری از افراد سخت است. در نتیجه این امر، افراد کمتری در زمستان به تبریز سفر می‌کنند و به این ترتیب بلیط هواپیما چارتر تبریز ارزان می‌شود.

 

بلیط سیستمی تبریز

 

بلیط سیستمی بدین‌صورت ایجاد می‌شود که یک شرکت هواپیمایی برای یک مسیر، پرواز تعریف می‌کند و بعد از قیمت‌گذاری روی بلیط، آن را به‌صورت مستقیم به فروش می‌رساند. بیشترین بلیط فروخته شده این مسیر پروازی مربوط به بلیط سیستمی تبریز است؛ زیرا از مبدأ تمامی شهرهای ایران به‌صورت روزانه، پرواز سیستمی انجام می‌شود.

 

بلیط لحظه آخری تبریز

 

اگر اهل برنامه‌ریزی قبل از سفر نیستید، بلیط لحظه آخری کاملاً مناسب شما است؛ زیرا بلیط لحظه آخری در واقع همان بلیط‌های چارتر و سیستمی هستند که به فروش نرفته‌اند و در همان روز اگر به فروش نرسند، سوخت می‌شوند. ازاین‌رو به بلیط لحظه آخری، بلیط روز هم گفته می‌شود. محدوده قیمتی بلیط لحظه آخری را میزان متقاضیان بلیط هواپیما برای یک مسیر پروازی مشخص می‌کند. به‌طور مثال در ایام کم‌مسافر، قیمت بلیط لحظه آخری تبریز ارزان می‌شود و با افزایش حجم مسافران قیمت آن رو به گرانی می‌رود.

با مراجعه به سایت ره بال آسمان می‌توانید انواع بلیط هواپیما تبریز را مقایسه قیمتی کنید و مناسب‌ترین آن را خریداری نمایید.

 

مسیرهای پرتردد پرواز تبریز

 

به علت موقعیت خاص تبریز و اهمیت جغرافیایی آن، روزانه پروازهای متعدد داخلی و خارجی در مسیرهای پروازی آن صورت می‌گیرد که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

 

بلیط هواپیما تهران تبریز

 

شهروندان تهرانی شهر تبریز را به‌عنوان یک مقصد توریستی و تجاری می‌شناسند که سالانه مسافران زیادی به‌صورت هوایی بین این دو شهر جابه‌جا می‌شوند و بلیط هواپیما تهران تبریز فروش بالایی دارد.

هنگام خرید بلیط هواپیما تهران تبریز باید دقت زیادی به خرج دهید. حتماً به نوع بلیطی که می‌خرید توجه کنید. بلیط سیستمی، چارتر یا لحظه آخری شرایط فروش متفاوتی دارد که همین امر در سیاست‌های پروازی آن‌ها بی‌تأثیر نیست. به‌طور مثال قیمت بلیط کودک با بزرگسال در بلیط چارتر تفاوتی ندارد. درحالی‌که این موضوع در بلیط سیستمی فرق داشته و قیمت صندلی کودک کمتر از بزرگسال است.

 

بهترین قیمت بلیط هواپیما تهران تبریز

 

اگر نگاهی به انواع بلیط هواپیما تهران تبریز در ابتدای همین صفحه بیندازید، متوجه تنوع قیمت بلیط‌های این مسیر می‌شوید. کمی بیشتر که دقت کنید متوجه می‌شوید تنها تفاوت این بلیط‌ها با یکدیگر فقط در قیمت‌شان نیست. انواع بلیط پرواز تهران تبریز در نوع ایرلاین، نوع پرواز چارتر یا سیستمی، نوع بلیط اکونومی یا بیزینسی و ساعت پرواز متفات‌اند. بنابراین بهترین قیمت بلیط هواپیما به بلیطی تعلق می‌گیرد که تمام عوامل مؤثر بر قیمت، در بالاترین حد کیفیت خود باشند و درنهایت نیاز باشد مسافر قیمت معقولی بابت آن بپردازد.

 

بلیط هواپیما مشهد تبریز

 

همه مسافران به دنبال خرید ارزان و مقرون‌به‌صرفه بلیط هواپیما هستند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما مشهد تبریز را دارید، باید از عوامل تأثیرگذار بر قیمت بلیط این مسیر پروازی اطلاع یابید.

زمان سفر یکی از این عوامل است. زمانی که شما در ایام کم‌مسافر اقدام به سفر کنید، احتمال خرید ارزان بلیط هواپیما تبریز بیشتر می‌شود. علاوه بر آن نوع بلیطی که می‌خرید (سیستمی، چارتر، لحظه آخری) بی‌تأثیر نیست. کلاس پروازی (کلاس پروازی اکونومی و بیزینس) را هم از قلم نیندازید. به‌ویژه در بلیط سیستمی، کلاس پروازی بسیار بر قیمت بلیط هواپیما تأثیر می‌گذارد. حتی شرکت هواپیمایی که از آن بلیط را تهیه می‌کنید، بر محدوده قیمتی اثرگذار است.

 

بلیط هواپیما اهواز تبریز

 

مسافت طولانی بین دو شهر اهواز و تبریز، مسافران این مقصد را ترغیب می‌کند تا با هواپیما به سفر بروند. راحتی و سرعت هواپیما باعث شده تا متقاضیان بلیط هواپیما اهواز تبریز بالا باشد.

بهتر است قبل از خرید بلیط هواپیما اهواز تبریز، از اطلاعات پروازی آن که شامل شرایط کنسلی بلیط هواپیما اهواز تبریز، مدت‌زمان پرواز اهواز تبریز و نیز قیمت بلیط کودک و نوزاد مطلع شوید. اگر بلیط خود را از سایت ره بال آسمان می‌خرید، می‌توانید تمامی این اطلاعات را مشاهده کنید. وارد سایت شوید، مبدأ و مقصد، تاریخ سفر و تعداد نفرات را مشخص کنید تا لیست کاملی از پروازهای تاریخ مدنظر شما نمایان شود.

 

بلیط هواپیما بندرعباس تبریز

 

مسافت زمینی بندرعباس تا تبریز 1526 کیلومتر است. این درحالی است که با هواپیما این مسیر طولانی در 2 ساعت و 24 دقیقه انجام می‌شود. همین عامل مسافران این مسیر پروازی را ترغیب می‌کند تا با خرید بلیط هواپیما بندرعباس تبریز به سفر بروند.

کنسلی بلیط هواپیما بندرعباس تبریز با توجه به نوع بلیطی که تهیه کرده‌اید، متفاوت است؛ زیرا هر ایرلاین یا چارترکننده قوانین مخصوص خود را در این باره وضع کرده‌اند. لازم است هر مسافر قبل از خرید بلیط هواپیما آن را به درستی مطالعه کند تا چنانچه مجبور به کنسلی بلیط شد، به هیچ‌گونه مشکل برنخورد. هنگام خرید بلیط هواپیما از سایت ره بال آسمان می‌توانید قوانین کنسلی را بخوانید.

 

بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما تبریز

 

تبریز به علت موقعیت خاص خود از لحاظ گردشگری و فعالیت‌های تجاری، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است و بسیاری برای تفریح یا انجام فعالیت‌های اقتصادی وارد آن شوند. از سوی دیگر مرزی‌بودن این شهر، پذیرای مسافرانی است که برای کاهش هزینه‌های خود از مبدأ تبریز به کشورهای همسایه سفر می‌کنند. ازاین‌رو بلیط هواپیما تبریز هموار متقاضیان فراوانی دارد و باعث گران‌قیمتی آن می‌شود.

برای یافتن بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما تبریز عجله نکنید و زمان‌هایی را برای سفر انتخاب کنید که مسافران کمتری میل به سفر دارند. در پاییز و زمستان تبریز سرد می‌شود و شرایط جوی عاملی برای کاهش تقاضا و ارزان شدن بلیط هواپیما تبریز می‌شود.

 

قیمت بلیط هواپیما تبریز

 

E

 بهترین قیمت بلیط هواپیما تبریز

 

هنوز هم مسافرانی هستند که علت تفاوت قیمتی بلیط‌های هواپیما را نمی‌دانند و هنگام خرید سردرگم می‌شود. درباره قیمت بلیط هواپیما تبریز نیز عوامل زیر بر ارزانی یا گرانی بلیط هواپیما تأثیر مستقیمی می‌گذارند:

 

  1. نوع بلیط (چارتر، سیستمی و لحظه آخری)؛
  2. کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس کلاس)؛
  3. زمان سفر (ایام تعطیل یا غیر کاری، تعطیلات و روزهای کاری)؛
  4. شرکت هواپیمایی؛
  5. فاصله مبدأ تا مقصد.

 

چند ترفند برای خرید بلیط ارزان هواپیما تبریز

 

WWW

 ترفندهای خرید بلیط ارزان هواپیما تبریز

 

در ادامه به معرفی چند ترفند برای خرید بلیط ارزان هواپیما تبریز می‌پردازیم:

 

  1. اگر برنامه سفرتان مشخص است، بلیط سیستمی تبریز را بخرید تا در روزهای نزدیک به پرواز مجبور به خرید گران بلیط هواپیما نشوید؛
  2. کلاس‌های پروازی را فراموش نکنید. برای سفر به تبریز دو انتخاب پیش رو دارید. کلاس پروازی اکونومی یا کلاس پروازی بیزینسی. در اکونومی کلاس پذیرایی معمولی از مسافران انجام می‌شود و صندلی‌های ارائه شده ساده و به هم چسبیده است. در بیزینس کلاس خدمات ارائه شده مفصل و کامل بوده و مسافران در صندلی‌های بزرگ‌تر و راحت‌تری می‌نشینند. متقابلاً هزینه این خدمات بر بلیط هواپیما اضافه خواهد شد؛
  3. ایام کم مسافر را برای سفر به تبریز انتخاب کنید. مانند فصول پاییز یا زمستان، روزهای وسط هفته و ایام غیر تعطیل؛
  4.   در فصل زمستان به دنبال بلیط لحظه آخری تبریز باشند؛ زیرا احتمال کنسلی پرواز توسط بعضی از مسافران به علت بارش برف و باران زیاد است و احتمال ارزان شدن بلیط هواپیما تبریز وجود دارد؛
  5. یکی از ترفندهای مهم خرید ارزان بلیط هواپیما، خرید اینترنتی است. مسافرانی که همواره خرید آنلاین انجام می‌دهند کاملاً بر این موضوع واقف هستند؛
  6. از سایت ره بال آسمان بلیط هواپیما تبریز خود را بخرید تا تجربه یک خرید ارزان و عالی را کسب کنید.

     فرودگاه بین‌المللی تبریز
     

پروازهای داخلی و خارجی تبریز در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز انجام می‌شود که فرودگاهی با درجه اهمیت بالایی است. علت آن‌هم قرارگرفتن تبریز در کریدور هوایی ایران به اروپا و آسیای میانه است. این فرودگاه دارای دو ترمینال جهت انجام پروازهای داخلی و خارجی می‌باشد که خدمات آن به‌صورت 24ساعته انجام می‌گیرد. از این فرودگاه روزانه 44 پرواز داخلی و شش پرواز خارجی انجام می‌شود.

 

ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند

 

شرکت‌های هواپیمایی همچون ایران ایر، ماهان، آتا، آسمان و کیش ایر در این فرودگاه فعال هستند. ایرلاین‌های خارجی همچون پگاسوس، ترکیش و اطلس گلوبال نیز در این مسیر پروازی مسافر جابه‌جا می‌کنند.

 

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تبریز

 

QQ

  هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران تبریز

 

امروزه می‌توان بلیط هواپیما را مانند هر کالای دیگری از اینترنت خرید. یکی از روش‌های خرید بلیط هواپیما تبریز، خرید اینترنتی و آنلاین است. برای این کار تنها کافی است وارد یک سایت معتبر همچون ره بال آسمان شوید و بلیط هواپیما مدنظر خریداری شود.

اما چرا ره بال آسمان؟

  1. راحتی استفاده از سایت؛
  2. فروش بی‌واسطه بلیط هواپیما که افزایش قیمت بر روی آن اعمال نمی‌شود؛
  3. پشتیبانی 24ساعته؛
  4. امکان کنسلی بلیط هواپیما تبریز و استرداد وجه به‌صورت آنلاین و تلفنی.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied