شمانیوز
شما نیوز

دلجویی مدیرعامل منطقه آزاد قشم از خانواده جان باختگان حادثه کارخانه پودرماهی سوزا

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان با حضور در جمع خانواده های جان باختگان حادثه کارخانه پودر ماهی صبا مجد شهر سوزا با خانواده این افراد ابراز همدردی و همدلی کردند.

دلجویی مدیرعامل منطقه آزاد قشم از خانواده جان باختگان حادثه کارخانه پودرماهی سوزا

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در این دیدار که با حضور اعضای خانواده های جان باختگان این حادثه برگزار می شد، اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد قشم خود را موظف به حمایت از این خانواده ها می داند.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم با بیان اینکه باید از وقوع حوادثی تلخ و دردناک از این دست در واحدهای تولیدی جزیره جلوگیری شود، تاکید کرد: باید ابعاد مختلف این اتفاق مشخص و جزئیات آن به مردم اطلاع رسانی شود.

وی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد قشم به منظور خدمت رسانی به خانواده های جان باختگان، مسایل و مشکلات آنها تا حد توان، پیگیری و در جهت رفع آنها اقدام خواهد کرد.

براساس این گزارش، اعضای خانواده جان باختگان این حادثه نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معاونین ومدیران این سازمان، خواستار روشن شدن ابعاد این حادثه و دریافت پاسخ های روشن به سوالات و حمایت از بازماندگان این حادثه شدند.

گفتنی است، ۲۷ مهر امسال بود که حادثه تلخ در شرکت پودر ماهی صبا مجد شهر سوزا اتفاق افتاد که منجر به فوت پنج کارگر زحمتکش شد. بلافاصله پس از این حادثه بود که رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تسلیت به مناسبت فوت این کارگران زحمتکش در دستوری به مدیریت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیریت صنعت، معدن و تسهیل تولید این سازمان خواستار پیگیری فوری موضوع و بررسی چگونگی علت حادثه جان باختن این جوانان شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied