شمانیوز
شما نیوز

تنها شرط خریدوفروش سهام دولت، با آپ

احراز هویت ، تنها شرط خریدوفروش سهام دولت موسوم به ای.تی.اف هاست که اپلیکیشن آپ در گزینه سجام و احراز هویت خود به همه علاقه‌مندان این حوزه خدمات غیرحضوری ارائه می‌کند.

تنها شرط خریدوفروش سهام دولت، با آپ

به‌گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی آسان پرداخت، با عبور بورس از هیجانات اخیر و سبزپوشی چند روزه بازار سرمایه، بار دیگر شمار علاقه‌مندان به خریدوفروش سهام یا دریافت کد بورسی افزایش منطقی می یابد که بر این اساس، هر کنشگر حوزه فین‌تک باید راهگشای مردم کشور برای ارائه خدمات پرداخت غیرحضوری باشد.

در این میان، آپ با استفاده از دقیق‌ترین، سریع‌ترین و ارزانترین روش احراز هویت توانسته‌است راهگشای متقاضیان بازار سهام باشد چرا که اکنون احراز هویت، فارغ از داشتن کد بورسی، شرط مهم فعالیت در بورس به‌شمار می‌رود.

از سوی دیگر، با پیچیده‌تر‌شدن روند تعطیلی‌های اصناف، به علت شیوع ویروس کرونا، سوپراَپی مانند آپ، همیشه در دسترس است تا نیاز لحظه‌ای کاربران به  ثبت نام سجام و  احراز هویت را به آسانی برطرف سازد.

بر اساس این گزارش، برای حضور در بازار و انجام معامله هر فرد نیازمند یک کد بورسی است که یکی از اولین مراحل دریافت کد بورسی، ثبت نام در سامانه سجام و تایید هویت فرد ثبت نام کننده است .با ثبت نام در سامانه سجام، اطلاعات شناسنامه‌ای، ارتباطی و بانکی ثبت نام کننده به صورت الکترونیکی در سیستم ثبت می‌شود. از آنجا که هر روزه اشخاص زیادی برای انجام احراز هویت سامانه سجام به دفاتر خدمات پیشخوان دولت مراجعه می‌کنند و به منظور کاهش مراجعات و جلوگیری از هدر رفتن وقت مراجعان در صف‌های انتظار و هزینه‌های مالی جانبی و همچنین حفظ سلامتی افراد در دوران شیوع بیماری کرونا، امکان احراز هویت به صورت الکترونیکی فراهم شده است.

 

شیوه احراز هویت با آپ

اگر مخاطبان  در سجام ثبت نام نکرده‌اند ابتدا در اپلیکیشن آپ در قسمت "سجام و احراز هویت" و در بخش "ثبت نام و استعلام سجام" در سجام ثبت نام  و پس از دریافت کد پیگیری از بخش احراز هویت اقدام می‌کنند. همچنین اگر قبلا در سجام ثبت نام و کد پیگیری دریافت کرده باشند ولی احراز هویت نشده باشند، در قسمت "سجام و احراز هویت" اپلیکیشن آپ، وارد بخش "احراز هویت الکترونیکی" می‌شوند. بر این اساس، با درج کد ملی، سریال پشت کارت ملی و کد پیگیری دریافتی از سجام، وارد فرآیند احراز هویت خواهند شد. در ادامه فرآیند احراز هویت نیز می‌توان با گرفتن عکس از امضای شخصی و ارسال آن، ارسال ویدئوی سلفی 15 ثانیه‌ای و لمس گزینه تطابق چهره، احراز هویت شد.

 

مزایای احراز هویت الکترونیکی با آپ

صفر تا صد این  فرآیند به صورت غیرحضوری انجام می‌پذیرد و سرعت پایین اینترنت هم در روال کار مشکلی ایجاد نخواهدکرد؛ همچنین امنیت بالای اطلاعات و سیستم ضد هک، سهولت در استفاده و کاربرپسند بودن و  پیشرفته‌ترین تکنولوژی پردازش تصویر از مزایای این شیوه احراز هویت به‌شمار می‌رود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied