شمانیوز
شما نیوز

دید مشاور رئیس جمهور از پروژه عظیم تجاری، فرهنگی و تفریحی آرش مال

ایشان پروژه در دست ساخت فرهنگی، تجاری و گردشگری ” آرش مال” منطقه آزاد انزلی را بسیار جدید و منحصر به فرد، زیبا، دارای سرمایه گذاران سرحال و شاداب دانست و بر حمایت از ”شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی” تاکید کرد.

دید مشاور رئیس جمهور از پروژه عظیم تجاری، فرهنگی و تفریحی آرش مال

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی؛ دکتر مرتضی بانک  پس از حضور در همایش بین المللی اتحادیه اقتصادی اوراسیا و نقش ژئوپلتیک مناطق آزاد ایران در توسعه روابط منطقه ای منطقه آزاد انزلی،به اتفاق هیات همراه از بخش های مختلف پروژه مجتمع فرهنگی، تجاری و گردشگری آرش مال که توسط بخش خصوصی توانمند در مجاورت درب شماره دو فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد در دست ساخت است، بازدید کرد.

وی با بیان ابراز خرسندی از وضعیت پروژه در دست ساخت آرش مال ” که در مراحل پایانی ساخت است، اظهار کرد: فرصت بسیار خوبی بود که در جریان سفر اخیر به منطقه آزاد انزلی  از مجتمع ” آرش مال ” که در دست ساخت می باشد، بازدید کردم.

این مقام با ابراز خرسندی از پیشرفت فیزیکی هم زمان بخش های مختلف مجتمع در حال ساخت” آرش مال ” این پروژه را دارای ویژگی منحصر به فرد دانست که از جمله این موارد را طراحی بسیار زیبا توسط مهندسین جوان بومی منطقه و  شاغل در شرکت ” انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی” و ورودی بسیار بزرگ و فروشگاه های در دسترس مجتمع عنوان کرد.

 قابل توجه است که پروژه عظیم تجاری ، تفریحی و فرهنگی آرش مال در فاز  تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی در حال احداث می باشد و در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری کامل خواهد رسید.

‌  پروژه تجاری و فرهنگی آرش مال ۲۲ هزار هزار متر مربع مساحت با ۱۵۰ واحد تجاری و اداری و نیز سالن های فرهنگی و ورزشی متعدد در شش طبقه با امکانات بروز و مراکز مختلف خرید مدرن یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری حال حاضر منطقه آزاد انزلی در استان گیلان می باشد.

ضمن اینکه بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور و استان گیلان در این مجموعه پیشبینی شده که شامل یک سالن سینمای تخصصی مطابق با استاندارهای روز دنیا با ظرفیت ۸۰۰ نفر و سه سالن خانوادگی وی آی پی مجموعا با ظرفیت ۱۵۰ نفر می باشد که شامل پوشش همایش ها و سمینارها و نیز برنامه های فرهنگی نیز خواهد بود.

دکتر مرتضی بانک از دیگر ویژگی های این پروژه را داشتن واحدهای فروشگاهی در دسترس – طبقات تفریحی، فرهنگی و رستوران های بسیار مناسب و بام خیلی زیبا دارای چشم انداز مشرف به کل منطقه آزاد از جمله دریای کاسپین، دشت و جاده مواصلاتی ذکر کرد.

وی با قدردانی از تلاش های برادران ” آرش و امین تقی پور دهکاء ”به عنوان سرمایه گذاران جوان دهه شصتی پروژه ” آرش مال ”، از این کار آفرینان به عنوان جوانان بومی گیلان، سرحال و شاداب با امکانات موجود داخل نام برد.

مشاور رئیس جمهور از درگاه ایزد متعال خواست به سرمایه گذاری سرمایه گذاران پروژه مذکور خیر و برکت بدهد و علاوه بر آن، هر چه سریعتر مراحل ساخت پروژه به اتمام برسد تا مردم و شرکت ” انبوه سازان آرش منطقه آزاد” از مزایای آن بهره مندی بیشتر  ببرند.

مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی در جریان این بازدید، حمایت مسئولان دلسوز و حامی از جمله مقام معظم رهبری، مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و نیز جناب دکتر محمد ولی روزبهان رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی که نقش بسزایی در ایجاد انگیزه مضاعف ما داشتند را مایه دلگرمی این مجموعه در زمان تحریم های ناجوانمردانه و تورم دانست.

” آرش تقی پور دهکاء ”، خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب هر سال در پیام نوروزی خود با توجه به اتفاقات سال پیش رو و انتظاراتی که از مسئولان دارند، نامی را به عنوان شعار سال برای سال جدید انتخاب می کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب امسال و در آغاز سال ۱۳۹۹ سال “جهش تولید” نامگذاری کردند، رسیدن به جهش تولید در شرایطی که کشور تحت فشار تحریم های ظالمانه آمریکا و متحدانش قرار دارد قطعا می‌تواند راه برون رفت از فشار اقتصادی و تکیه بر تولیدات داخلی و حمایت از سرمایه گذاران ایرانی باشد و مسئولان باید اقدامات لازم را برای رسیدن به جهش مورد نظر انجام دهند.

 

حجم ویدیو: 26.53M | مدت زمان ویدیو: 00:01:41
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied