شمانیوز
شما نیوز

افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت در بانک اقتصادنوین به 100 میلیون ریال

بانک اقتصادنوین در راستای مقابله با شیوع موج سوم ویروس کرونا و با هدف کاهش مراجعات حضوری مشتریان گرامی به شعب تمهیدات ویژه بانک مرکزی را در خدمات الکترونیکی خود اجرایی کرد.

افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت در بانک اقتصادنوین به 100 میلیون ریال

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، با مجوز بانک مرکزی، از تاریخ دوم آذرماه 1399 تا اعلام بعدی، سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و داخلی از طریق اپلیکیشن همراه‌نوین، اینترنت‌بانک و تمامی دستگاه‌های خودپرداز بانک اقتصادنوین تا مبلغ 100 میلیون ریال در روز افزایش می‌یابد.

 

علاوه بر این تمام کارت‌های نقدی این بانک که تاریخ انقضای آن‌ها از آذر تا اسفند 1399 است به مدت یک سال تمدید می‌شود. بدیهی است از این تاریخ، انجام تراکنش‌های نیازمند به درج تاریخ انقضا، با وارد کردن تاریخ جدید امکان‌پذیر است.

 

گفتنی است، مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند با استفاده از خدمات الکترونیکی این بانک مانند اینترنت‌بانک، اینترنت‌بانک همراه، اپلیکیشن همراه‌نوین، اپلیکیشن رمز ساز ارس و... بسیاری از فعالیت‌های مورد درخواست خود را بدون نیاز به حضور در شعبه دریافت کنند.

 

علاوه بر خدمات یادشده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره 48031000-021 در تمام ایام هفته و به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و ابهامات مشتریان ارجمند هستند.

 

لازم به ذکر است، رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی اعلام‌شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در هنگام مراجعه به شعب بانک اقتصادنوین الزامی است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied