شمانیوز
شما نیوز

با تحقق ۱۰۴ درصدی برنامه تولید

تولید آبان پتروشیمی شهید تندگویان از مرز ۱۰۷ هزار تن گذشت

همزمان با اجرای چندین طرح رفع تنگنا‌های تولید و تعمیراتی، آبان ماه امسال با تولید بیش از ۱۰۷ هزار تن محصول، ۱۰۴ درصد برنامه‌های تولیدی پتروشیمی شهید تندگویان محقق شد.

تولید آبان پتروشیمی شهید تندگویان از مرز ۱۰۷ هزار تن گذشت

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، همزمان با اجرای موفق پروژه‌های رفع تنگنا‌های تولید در پتروشیمی شهید تندگویان، آبان ماه امسال تولید در این زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات از مرز ۱۰۷ هزار تن عبور کرد.

بر این اساس، در هشتمین ماه سال جهش تولید، ۱۰۴ درصد برنامه تولید در پتروشیمی شهید تندگویان محقق شده و پیش بینی می‌شود در چهارماه باقی‌مانده سال این روند تولید تداوم داشته باشد.

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، در سال جهش تولید، با اجرای پروژه‌های رفع تنگنا‌های تولید، آماده ثبت رکورد جدید تولید محصولات «پلی‌اتیلن ترفتالات» شده و با مرور وضعیت پایدار تولید در آبان ماه امسال، پیش بینی می‌شود تا پایان امسال امکان تولید بالغ بر یک میلیون تن محصول پلیمری در این شرکت پتروشیمی فراهم شود.

این شرکت پتروشیمی پیشتر تاکید کرده بود: در شرایط فعلی با وضعیت تولید پایدار و مستمر محصولات زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات، نیاز فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی در داخل کشور به محصولات این زنجیره ارزش به طور کامل تامین شده و نه تنها نیازی به واردات محصولات خارجی نبوده، بلکه پتروشیمی شهید تندگویان پس از تامین نیاز بازار داخلی، آمادگی صادرات مازاد محصولات به بازار جهانی با هدف تامین ارز مورد نیاز کشور را دارد.

گفتنی است، پتروشیمی شهید تندگویان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات مهم و استراتژیک پلی‌اتیلن ترفتالات (PET) و اسید ترفتالیک خالص (PTA) در کشور است. این شرکت از ۳ بخش تولیدی شامل شیمیایی، پلیمری و نساجی تشکیل شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied