شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

مدیرعامل بیمه ایران به مناسب فرارسیدن هفته بسیج صادر کرد.

پیام مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

"بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد"     

امام راحل عظیم الشأن (ره)

 

بسیج لشکر مخلص خداست و در هر نقطه‌ای از میهن عزیزمان حضور یافته، حماسه و افتخار آفریده و بر سرزمین سبز و شکوفای ایران و آسمان نیلگون وطن، نقشی از عشق، شور و خلوص تنیده و اندیشه ای زلال از خدمت خالصانه و حضور عاشقانه را بر پهنه جغرافیای این سرزمین، جاری ساخته است.

هرگز از یاد نبرده ایم در دوران نوپایی انقلاب شکوهمند اسلامی که میهن عزیزمان آماج حملات غرب و شرق قرار گرفت و با عاملیت شرمگینانه رژیم بعث عراق مورد تعرض و دست‌درازی واقع گشت، جوانانی عاشق و دلباخته اهل بیت(ع) و پوینده و رهرو مکتب عاشورایی که با امام خود بیعت و عهدی عاشقانه بسته بودند، به چه سان نامه عهد و پیمان را با خون پاک و مطهر خود امضا کردند و بر آن صحه نهادند.

اینک این لشگر متعهد و مخلص خدا با گذشت سال های ارزشمند و گرانبها پس از تاسیس، با تجربه اندوزی در مسیر خدمت، همانند روزهای حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس، در دیگر حوزه‌ها از جمله جبهه اقتصادی، شجاعانه و دلاورانه به دفاع از کیان میهن اسلامی مشغول هستند و در این مسیر با مشارکت فعالانه در عرصه سازندگی نقش آفرینی می‌نمایند.

خداوند سبحان را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب شکل گرفت، اینک اندیشه‌ای فراگیر و گسترده در ایران عزیز اسلامی است.

بار دیگر هفته بسیج که امسال به شعار بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین، مزین گشته است را به همه بسیجیان سرافراز کشور بویژه همکاران بسیجی بیمه ایران تبریک عرض نموده امیدوارم بتوانیم با گسترش تفکر بسیجی بر همه مشکلات فائق آییم. ان شاالله

محمد رضائی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied