شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مهندس اسماعیل زاده به مناسبت هفته بسیج

بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته در ملت‌های مسلمان، رشد کرده است و هوشمندی حضرت امام خمینی (ره)، عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان، تنها و تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

پیام تبریک مهندس اسماعیل زاده به مناسبت هفته بسیج

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی مجتمع سنگ آهن سنگان؛ بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته  در ملت‌های مسلمان، رشد کرده است و هوشمندی حضرت امام خمینی (ره)، عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان، تنها و تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

بی تردید، اندیشه و تفکر بسیجی به عنوان فراگیرترین و ماندگارترین اندیشه، همواره تفکری پویا، زنده و مصون بخش کشور، در مقابل تمامی حوادث ، تهدیدات و ناملایماتی است که به جامعه شور ، نشاط و حیات می بخشد.

هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره)  بنیان گذار بسیج و بیعتی  با بزرگ بسیجی دلاور مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است.

اینجانب ضمن گرامیداشت شهدای والامقام هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دریادل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا و جانبازان گرامی کشور به ویژه سروقامتان جهاد و شهادت شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) و در راستای منویات مقام معظم رهبری توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان مسئلت می نمایم.

 

                                    ناصر اسماعیل زاده

  معاون فنی و بهره برداری و جانشین مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied