شمانیوز
شما نیوز

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در پتروشیمی شهید تندگویان

صبح امروز مراسم گرامیداشت هفته بسیج و میلاد حضرت امام حسن عسگری (ع) در پتروشیمی شهید تندگویان (سهامی عام) برگزار شد.

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در پتروشیمی شهید تندگویان

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان (سهامی عام) در ابتدای این مراسم معنوی که در فضای باز شرکت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد مهندس عیسی انوشا رییس مجتمع شرکت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به خصوص شهید محمد جواد تندگویان گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس ما در جبهه نظامی در حال مبازره با دشمن بودیم و هم اکنون در کارخانه و در فضای تحریم‌های ظالمانه غرب در حال مبارزه اقتصادی هستیم، ولی مطمئن باشید در جبهه اقتصادی نیز با تکیه بر توان داخلی و اتحاد به پیروزی خواهیم رسید.

 

وی افزود: با توجه به اینکه محصول تولیدی شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در کشور منحصر به فرد بوده تلاش میکنیم در شرایط فعلی با تولید مستمر نیاز بازار را همچون گذشته تامین کنیم.

 

گفتنی است در ادامه این مراسم غلامرضا قاسمی جانشین فرمانده پایگاه بسیج شهید تندگویان ضمن خوشامد گویی به میهمانان یاد و خاطره ایثارگری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

 

شایان ذکر است سرهنگ پاسدار بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ماهشهر در این مراسم معنوی گفت: در این روز‌ها که اقتصاد کشور درگیر تحریم‌های ظالمانه غرب و جنگ اقتصادی است بیش از پیش به تفکر و رفتار بسیجی در بین همه مسئولین نیازمندیم.

 

وی افزود: این انقلاب با خون مقدس شهدا بیمه شده و یاوه گویی‌های غرب ترسی در دل بسیجیان جان بر کف ایجاد نمی‌کند.

 

گفتنی در این مراسم حاج صادق آهنگران یادگار هشت سال دفاع مقدس با اجرای مداحی فضای معنوی روز‌های جنگ و جبهه را برای حاضرین در این مراسم زنده کرد و پایان بخش این مراسم اجرای زیبای گروه سرود مهدی یاوران بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied